וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנטורים מלחיצים: "אביב גפן מתרגש בגללנו"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

13.3.2013 / 14:32

כשהצמד חמד של "דה וויס", שלומי ברכה ויובל בנאי, נתפס מאחורי הקלעים של צילומי פרומו לתכנית - זה נגמר באיום לא צפוי על שלושת המנטורים האחרים. וואלה! סלבס מתאגרפת

ניר פקין

בחודשים האחרונים, יובל בנאי ושלומי ברכה, או כמו שאתם מכירים אותם - צמד התאומים הסיאמים על הכיסא המסתובב של "דה וויס" - מבלים הרבה אחד בחברת השני. המנטורים הכפולים מלהקת משינה, בדרך כלל נותנים עצה ידידותית או חוזרים על כמה מנטרות קבועות, אבל מאחורי הקלעים, מתברר שהם מוכנים לקרב מול אביב גפן, שרית חדד ושלומי שבת.

כשצלם הפפראצי של וואלה! סלבס תפס אותם מסתחבקים בין הצילומים עם הממתמודד שלהם, דן סלומון. זה אמנם התחיל במכות וטפיחות הדדיות ולא בליטופים הקבועים, אך נגמר בסוג-של-איום-ידידותי. "אני חושב שהיה צריך להמציא פרס כספי למנטורים", מסביר ברכה, כשבנאי השלים את המשפט שלו והסביר שלדעתו "היה צריך לעשות מיני תחרויות, המנטור הסקסי ביותר, האינטיליגנטי ביותר. או בכלל המנטור הכי פתטי. למה רק המתמודדים כל הזמן?".

יובל בנאי, שלומי ברכה. ניר פקין
מי מתרגש ממכם? יובל בנאי ושלומי ברכה/ניר פקין

אבל לא כאן הסתיימו העצות הנחמדות של הדאבל-מנטורים בריאליטי הכישרונות. "הנוכחות שלנו גרמה למנטורים האחרים להתרגשות מסוימת, התעוררות גם", הודיע ברכה, "עם אביב זה בטוח קרה. אבל גם עם שאר החברים". בנאי הוסיף "אנחנו חיובים ויצירתיים, אבל גם ממש לא צפויים". אמאל'ה!


וואלה! סלבס מתבלבלת בכל פעם שהיא רואה את עוגיפלצת, המפלצת האהובה מהסיוטים שלה, בכל לילה מחדש.


המנטור מתקיף: אביב גפן נכנס ביובל דיין

אחוות מנטוריות: שרית חדד וקרן פלס משדרות

רכלו על מה שאמרו חברי משינה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully