וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגרש ביתי: בריטני ספירס מבלה עם האקס

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash

19.3.2013 / 16:01

לאחר שניקו את חשבונות המס המשותפים, הכוכבת ובעלה לשעבר מתפנים לבילוי משפחתי. מה הוא כולל? ילדים, סטיילינג רע והרבה מאד דיסטנס. זהו לא קאמבק. וואלה! סלבס פופ אפ

גם אם היא פופ סופרסטאר, בריטני ספירס לא תפספס אף משחק כדורגל של בנה הקטן - שון פרסטון. כן, גם אם זה כרוך בפגישה עם האקס ואבי ילדיה, קווין פדרליין. למרות שעל המגרש הירוק הם מבלים בנפרד, כשמי שהיה בעלה מלווה בגירלפרנד שלו - אי אפשר שלא לחוש במבוכה הקלה של בני הזוג לשעבר. היחסים האפלטונים של ספירס ופדרליין, שלאחרונה תועדו על ידי מספר צלמי פפראצי, מרגישים מעט מלאכותיים. אבל כן, הם יעשו הכל בשביל שני הבנים המתוקים שהביאו יחד לעולם.

בריטני ספירס. ספלאש
מטפלת בילדה אקראית. בריטני ספירס/ספלאש

ספירס הגיעה למשחק המסעיר אתמול (ב') בלוק המרושל והמוכר לכל: שיער קרשים שעבר יותר מדי החלקות, מכנסי ג'ינס קצרצרים (מדי), גופיה מתוחה וכפכפי קיץ. למרות הסטיילינג המחריד, אי אפשר שלא להתרשם מהרוח האמהית שתקפה את הזמרת בשנים האחרונות - היא מקפידה ללוות את ילדיה לכל מקום, גם אם הדבר דורש היתקלות בצלמי פפראצי.

בריטני ספירס. ספלאש
שון פרסטון כבר ילד גדול/ספלאש

כאמור, גם פדרליין הוא הורה מסור ועל כן הוא עצמו נכח במקום - כשלצדו מתהלכת בת זוגו בשנים האחרונות, ויקטוריה פרינס. אף צלם לא הצליח להפיק תמונה משפחתית מלאה, הכוללת את אמא ואבא, אך גם האלבום הזה נעים לצפייה. אינג'וי!


וואלה! סלבס אוהבת לשכב על הדשא ולהתגרד עד שעורה מקבל גוון ירוק. כן, ירוק.


דיווח: הכלבה של בריטני ספירס גוססת

שוקינג: מה עושה בריטני ספירס עם האקס?

בריטני ספירס, קווין פדרליין. ספלאש
פדרליין והחברה. כבר מזמן לא חטוב/ספלאש
בריטני ספירס. ספלאש
תשתלב כבר, אתה הבן של/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully