וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הכלבה של בריטני ספירס גוססת

וואלה! סלבס

13.1.2013 / 12:22

אחרי עזיבת "אקס פקטור" וביטול האירוסין - האם ספירס בדרך לעוד פרידה כואבת? על פי דיווחים, חיית המחמד האהובה שלה, חנה, נאבקת בימים האחרונים על חייה. וואלה! סלבס פאפי

לאחר מספר פרידות כואבות שעברו על בריטני ספירס בשבוע שעבר - שכללו עזיבה של תפקיד המנטורית בעונה הבאה של "אקס פקטור" האמריקנית וביטול האירוסין עם ג'ייסון טראוויק - ייתכן שהכוכבת תחווה בקרוב טראומה קשה אף יותר. על פי דיווחים מעבר לים, כלבתה האהובה, חנה ספירס, נאבקת בימים האחרונים על חייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריטני וחנה ספירס בימים יפים יותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכלבה, מסוג יורקשיר טרייר גזעי וזעיר במיוחד, אושפזה לפני יותר משבוע כבר בפעם השלישית בבית החולים הווטרינרי, כך מדווח האתר RadarOnline. לפי הדיווח, שבועות ספורים אחרי שאומצה, חיית המחמד נמצאה על ידי הכוכבת שהיא אינה מגיבה לקולות, עיניה עצומות והיא מסרבת לאכול.

בנוסף, היא סבלה גם מקשיי נשימה. כעת, לאחר מתן טיפול רפואי ואשפוז ארוך, מצבה עדיין לא יציב, והסיבה היחידה שהיא עדיין בחיים היא האשפוז הארוך שהתאפשר בזכות כספה של האם, בריטני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בורן טו מייק יו האפי. חנה ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנה ספירס, הוצגה לעולם בסוף חודש נובמבר האחרון על ידי הפופסטאר אחרי שנרכשה במחיר של 1,800 דולר. בשבועות שעברו מאז שאומצה, זכתה לנהל חשבון טוויטר פעיל במיוחד, וכיכבה על המסך כשהיא צמודה למנטורית בתוכנית הכישרונות הפופולרית. כעת, נראה שמצבה אינו כשורה והיא עשויה להחזיר את נשמתה לאלוהי הכלבים.


הו בייבי, וואלה! סלבס חוששת שיגיע יום שבו גם הכלבה שלה, חרצית, תאבד את היכולת לנשוך ולהשאיר סימנים על זרועותיה. קישוטי העור הפכו לחלק בלתי נפרד מגופה.


בריטני ספירס והארוס נפרדו

מתיחת פנים: איך השתנתה בריטני ספירס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully