וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס והארוס נפרדו

שירות וואלה! סלבס

12.1.2013 / 12:52

רגע אחרי שנפרדה מ'האקס פקטור', הזמרת המטורללת החליטה להגיד ביוש לארוס שלה ומנהלה לשעבר, ג'ייסון טראוויק. אל דאגה, הם נשארו חברים. וואלה! סלבס כבר לא ילדה

נראה שבריטני ספירס החליטה לעשות רה-אורגניזציה בחיים שלה - אחרת איך תסבירו את כל השינויים האחרונים והדרמטיים שעשתה, שכנראה כללו רגעים של "סקרים אנד שאוט".

אחרי שבתחילת השבוע הודיעה רשמית כי לא תמשיך לעוד עונה של 'האקס פקטור', ספירס ממשיכה להיפרד מעוד דברים בחייה, כשהפעם מדובר דווקא במנהלה לשעבר ומי ששימש כארוס שלה בחודשים האחרונים - ג'ייסון טראוויק.

הבלונדה המטורללת סיפרה למגזין 'פיפל', כי היא וטראוויק הבינו שזה כבר לא עובד והחליטו להיפרד כידידים. "ג'ייסון ואני החלטנו לבטל את הנישואין", אמרה ספירס למגזין, "אני תמיד אעריץ אותו ונישאר חברים טובים".

בריטני ספירס, ג'ייסון טראוויק. David Livingston, GettyImages
ביוש. בריטני ספירס וג'ייסון/GettyImages, David Livingston

בהודעה שמסר טראוויק נמסר: "כשהפרק הזה מסתיים, מתחיל פרק חדש. אני אוהב אותה ואת הילדים שלה. ואנחנו נישאר קרובים לנצח".

כזכור, טראוויק, שהיה המנהל האישי של בריטני, פצח בזוגיות עם הזמרת ב-2009. שנתיים אחר כך, ביום הולדתו ה-40, כרע ברך והציע לה נישואין. זו אינה הפעם הראשונה שספירס מתחייבת לגבר אחד. בעבר, ברגע של שיכרות, היא נישאה לחבר ילדות שלה בלאס ווגאס, נישואין שנמשכו מספר שעות. לאחר מכן, נישאה הזמרת לקווין פדרליין רק כדי להיפרד אחרי שהביאה איתו שני ילדים לעולם.


וואלה! סלבס ביטלה את הנישואין שלה אחרי שהבינה שבעלה אוהב לגנוב לה את הביריות.


מתיחת פנים: איך השתנו פניה של בריטני במהלך השנים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully