וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בום, טראח: עשר המכות #גרסת הסלבס

וואלה! סלבס

31.3.2013 / 1:29

חשבתם שבני ישראל יצאו ממצרים ביד חזקה ובזרוע נטויה? זה כלום לעומת המכה שחטפה לינדזי לוהן, הריב בין החבר'ה של אייל גולן או איך שקניה הרביץ לפפראצי. וואלה! סלבס זבנג

ההגדה מספרת שלפני אלפי שנים, רגע לפני שבני ישראל יצאו ממצרים, אלוהים המטיר על הלוקלז עשר מכות כואבות של ממש. אם להם זה כאב, דעו שגם ללינדזי (טראש) לוהן, ג'סטין ביבר הבוכייה, בר רפאלי הקרבית או ריהאנה השובבה, שדואגים לתבל את מדורי הרכילות מדי פעם בפרשיה עסיסית או תגרה שמגיעה עד לפציעה של ממש, זה כאב לא פחות. וואלה! סלבס ליקטה בשבילם עשר מכות כואבות מהתקופה האחרונה.

הבהרה: וואלה! סלבס לא מעודדת אלימות מכל סוג שהוא ומתנגדת אליה. כן, כולל החבטות שפליקס החתול מחטיף לה בשעת לילה מאוחרת.

בר רפאלי VS גיא פינס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחטיף או חוטף? הטופמודל, שרק רצתה לבלות בנחת במסיבת פורים רוויית אלכוהול, תחת הסוואה של פאה קצרה, חולצה שובבה ומשקפי שמש, כשמולה צלם תכנית הבידור של גיא פינס שניסה למלא את תפקידו.

זירת הפשע: מועדון האומן 17 בתל אביב מעולם לא היה זוהר יותר, עם מארק רונסון בתפקיד הדי ג'יי החגיגי ורפאלי בתפקיד האורחת המקובלת. לא ברור מדוע הדוגמנית המפורסמת העדיפה לדחוף את העדשה ולא להתמסר לכמה רגעים לפלאשים של צלמי הפפראצי שהוכנסו בתיאום מראש לקומת הVIP, לבסוף התוצאה היתה: מצלמה שבורה במיוחד לצוות של מיסטר גיא פינס.

הפאנץ' של וואלה! סלבס: מי אמר שברבור מייצגת רק את המין היפה? הכי המין החזק מצדה.

קניה ווסט VS צלמת פפראצי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחטיף או חוטף? הפעם הצד המכה הוא לא אחר מהראפר קניה ווסט, שהחליט להראות לעולם כולו כמה הוא חכם על בנות,. מי שטעמה מנחת ידו היתה צלמת פפראצי שהיתה חמה על תמונה לתמונה משותפת של הקניה עם אם ילדיו לעתיד, קים קרדשיאן.

זירת הפשע: התקרית התרחשה מחוץ למסעדה בעיר הנופש והטראש מיאמי, כשהצלמת הבחינה שגם האקס של קרדשיאן שוהה במקום באותו הזמן ממש. אחרי שהעיזה ושאלה את קימי על רגשותיה לבחור ההוא, הנוכחי שלה (כלומר ווסט), הראה שהוא מי ששולט במצב. באמצעות קצת אלימות, כמובן, שכלל ניסיון חטיפה של המצלמה. ייתכן שמדובר בהורמונים שלפני הריון?

הפאנץ' של וואלה! סלבס: אף אחד לא שם את קימי בפינה, זה ברור?!

לינדזי לוהן VS אמא שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחטיף או חוטף? אין כמו מכות של בנות. בטח ובטח שזה אם ובתה. אם חשבתם שמאמא לוהן היא זו שהראתה לבתה מי הבוסית, אז מתברר שגם הבת הג'אנקית וגם האם האובססיבית שלפו ציפורניים.

זירת הפשע: השתיים יצאו די שיכורות ממועדון במנהטן ועלו על רכב יחדיו, לעבר ביתן שבלונג איילד. לא ברור כמה אלכוהול צרכו באותן שעות או אפילו מה הגורם שהדליק את השתיים, כיוון שהתיעוד הבא של האירועים היה כשניידת משטרה הוזעקה להפריד בין השתיים בבית - אחרי שהשכנים שמעו צעקות, קריאות וקולות ניפוץ של חפצים שונים. כשהשוטרים הגיעו, כבר הופיעה שריטה עסיסית על רגלה של הבת.

הפאנץ' של וואלה! סלבס: התפוחית הרקובה לא נופלת רחוק מהעץ.

לירון בסיס VS החבר של אייל גולן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחטיף או חוטף? מצד אחד לירון בסיס, כדורגלן עבר ואקס מיתולוגי של השורדת במיל', אירית רחמים. מהצד השני אבי בן בסט, חבר טוב במיל' של אייל גולן ואקס אחר של אותה השורדת בדיוק.

זירת הפשע: שני האקסים, שלא חיבבו אחד את השני רק בגלל שניהלו מערכת יחסים עם אותה הגברת, נפגשו במסיבה שהביאה גם את החבר המשותף אייל גולן, את חיים רביבו ועומר אדם לשיר קריוקי. כשהם ראו מי מבלה איתם בדירה של מגדל יוקרה תל אביב, זה התחיל בדחיפות וצעקות אך נגמר בסולחה, בהנהגת הזמר הלאומי כמובן.

הפאנץ' של וואלה! סלבס: כבר הוכח שרק סלסולים משותפים מביאים שלום, לא?

ריהאנה VS מעריץ מטורף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחטיף או חוטף? הפעם לא מדובר בכריס בראון חברים, אלא בעוד מעריץ מטורף שהחליט לקחת את אהבתו לריהאנה לאקסטרים והראה לה למה פחות כדאי לה לחזור לאקס המפורסם. באלימות, כמובן.

זירת הפשע: במעריץ המושבע, שזרק עליה בקבוק זכוכית וגרם לחתך ברגלה של רי-רי, פגשה הפופסטאר כשיצאה ממועדון לילה לוהט בלונדון. הוא לא הסכים עם העובדה שהיא מראה סימני התקרבות לבראון, שפעם הוכיח לה כמה הוא אוהב להרגיש חזק, והחליט להוכיח שגם המעריצים שלה אוהבים, אבל ממש לא ברכות.

הפאנץ' של וואלה! סלבס: מי אמר שהיא לא משמשת השראה למעריצים?

וויל סמית' VS כתב מתלקק

מחטיף או חוטף? אחד הכוכבים הכי רווחיים בתעשיית הזוהר האמריקנית לא ממש נהנה כשכתב הזוי במיוחד החליט לנסות לדחוף לפיו לשון שובבה.

זירת הפשע: זו היתה אמורה להיות עוד פרמיירה אירופית חגיגית של הסרט האחרון בסדרת "גברים בשחור", עם סמית' שמדלג בקלילות על השטיח האדום. עד שהגיע הכתב שכבר עיצבן בעבר את מדונה ואדל, וניסה לדחוף לוויל לשון לפה, אחרי שנישק את השחקן בנימוס על הלחיים. זה נגמר בתגובה לא רגועה של הכוכב, שללא ספק הופתע. סופרייז!

הפאנץ' של וואלה! סלבס: רגע, ייתכן שסמית' נבהל משמועות על נטייתו המינית?

כריס בראון VS דרייק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחטיף או חוטף? כריס בראון, באד בוי עם קבלות (כן, מדובר בתמונה של ריהאנה כשפניה חבוטות במיוחד), יצא פצוע מתקרית שבה היה מעורב גם הראפר דרייק, חבר קרוב של רי-רי.

זירת הפשע: הכל קרה במועדון לילה ניו יורקי נחשב, כשהקורבן המסכן היה דווקא מיסטר בראון, שחטף עם חבריו מהכנופיה של דרייק, בתקרית פרועה שהסתיימה בשמונה פצועים. כריס אמנם היה בין אלה שנחתכו ודיממו שם על הרחבה, אבל אל תרחמו עליו, כי מאז שהוא שב לזרועותיה של הזמרת כבר הספיק להוציא את עצביו על ראפר אחר - פרנק אושן, כשהלך גם איתו מכות.

הפאנץ' של וואלה! סלבס: זה כנראה לא יגמר עד שריהאנה לא תיתן לו סטירה.

ג'סטין ביבר VS צלם עם פה מלוכלך

מחטיף או חוטף? במקרה הנוכחי קשה לכנות את הצלם האנגלי עם הפה הגדול "שה תמים", אך אליל הבנות - שעושה סימנים של התמוטטות נפשית - לא ענה עם המוח אלא עשה שימוש בכוח.

זירת הפשע: בוקר אחרי שקיצר הופעה בבירה האנגלית, ביבר ניסה לחמוק מבית המלון שבו שהה, היישר לתוך רכב מאובטח. בדרך הקצרצרה שבין דלת הבניין לדלת ההסעה, הספיק צלם מציק לפתוח עליו פה. ביבר, שלא הצליח לעצור את הזעם, קפץ מהמושב, התנפל באגרופים על הפפראצי ואפילו קרא לעברו "אני אכסח לך את הצורה". בנס, המאבטחים תפסו את הזמר הצעיר, לפני שהספיק לגרום עוד נזק מתועד.

הפאנץ' של וואלה! סלבס: החדר במרכז הגמילה על שם בריטני ספירס כבר ממתין לך, גבר.

סולן רד הוט צ'ילי פפרז VS צלם מטריד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחטיף או חוטף? אנתוני קידיס, סולן להקת הרוק הוותיקה רד הוט צ'ילי פפרז, החליט שהוא לא יניח לצלמים להפריע לו בביקור פרטי בירושלים, זמן קצר לפני שעלה על הבמה בתל אביב. לכן, כשניסו לתעד אותו, נתן לצלמים לחוות את נחת זרועו.

זירת הפשע: כל ההילולה האלימה של הרוקסטאר התרחשה לדקה חריפה במיוחד ממש ליד הכותל המערבי, בעיר העתיקה בירושלים. רגע, זה לא אמור להיות מקום של תפילה, טוהר מידות, קירוב לבבות ורוחניות? אולי היו צריכים לספר לקידיס מה הולך סביבו, למרות גודש הצלמים. בום.

הפאנץ' של וואלה! סלבס: מוח חריף או מכה חריפה?

האקס של האלי ברי VS הנוכחי של האלי ברי

האלי ברי גבריאל אוברייI  אוליביה מרטינז. רויטרס
האלי ברי גבריאל אוברייI אוליביה מרטינז/רויטרס

מחטיף או חוטף? השחקן אוליביה מרטינז, זה שפעם עשה נעים לשרי גבעתי והיום משמח את האלי ברי, נותר המום נוכח התוקפנות של בעלה לשעבר של זוכת האוסקר, גבריאל אוברי. אז הוא הרגיע אותו בכוח, מה שהיא לפציעתו של האקס.

זירת הפשע: אפשר לכתוב תסריט לוהט על הסערה שהתרחשה בביתה של ברי בהוליווד, במהלך חג ההודיה האחרון. אוברי, ככל הנראה הגיעה חמום מוח ושטוף געגועים לבית שבו גרה בתו המשותפת עם השחקנית הלוהטת, אבל נתקל בהתנגדות מצד הנוכחי של המאמא - מרטינז. הקטטה, כאמור, הסתיימה בהפסד כואב לאקס החבול.

הפאנץ' של וואלה! סלבס: עם נוכחי לוהט, פלא שהאקס יוצא פאתט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully