וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: "התקשרתי להזהיר את אורנה דץ"

וואלה! סלבס

18.3.2013 / 9:25

הנבגדת בפרשת המשולש הרומנטי בו היתה מעורבת אורנה דץ, שופכת את הלב בראיון בלעדי לוואלה! סלבס ומספרת על הרגעים הקשים מאז גילוי הבגידה. וואלה! סלבס חשה אופרה ווינפרי

עריכה רן צימט

אחרי שוואלה! סלבס חשפה בפניכם את המשולש הרומנטי בו היתה מעורבת אורנה דץ, עם טענתה של דנית ברנס כי בן זוגה, אהרון רוזה, בגד בה כשניהל קשר עם דצה - מגיעה ברנס להתארח באולפן של וואלה! סלבס ולשפוך את הלב.

ברנס, שגילתה על הזוגיות של דץ ורוזה בעקבות הידיעה שהתפרסמה ממש כאן, עדיין מנסה לעכל את הדברים ולא מצליחה להבין כיצד זה קרה. "הייתי בהלם, חשבתי שאני נמצאת באיזה... לא האמנתי, פשוט לא האמנתי".

לא ראית סימנים קודמים לכך?
"האמת היא שעכשיו, יש כמה נקודות שבהן אני אומרת 'וואו בזמן האחרון כשהוא ישן אצלי, הוא לא מעלה את הטלפון' (לחדר השינה)".

כמה זמן הייתם יחד?
"קרוב לשנתיים. אנחנו כל הזמן ביחד וכל הזמן זה התחזק. היינו עושים ספורט יחד, יש לנו חברים משותפים, היינו יוצאים לבארים, למסיבות, חגיגות של המשפחה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשולש. דנית, אורנה ואהרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הילדים שלך הכירו אותו?
"ברור. הילד שלי מאוד קשור אליו. האמת היא שבר, הבן שלי, לקח את זה הכי קשה. הוא קצת בורח, מאז יום חמישי הוא יותר עם חברים, אבל גם אותי הוא יותר מנשק ומחבק. 'אמא את הכי יפה' (הוא אומר). הילדה שלי מאוד עצבנית, היא כועסת. ילד בן 15 זה ילד שמבין. הרי הוא היה הולך לגלוש איתו כל שבת".

מה עשית מרגע שגילית את הדבר?
"קמתי בבוקר, קראתי ונכנסתי להלם. התקשרתי לאורנה, ואמרתי לה 'היי אורנה מדברת דנית ברנס אני רוצה לשתף אותך במשהו. אני ואהרון בקשר כבר שנתיים, ורציתי להגיד לך שאני בהלם ואני רוצה שתדעי, שלא תיפגעי כמו שאני פגועה'. היא אמרה לי 'תודה אני אחזור אלייך'. היא עדיין לא חזרה אליי".

ניסית לדבר עם אהרון?
לא הייתי מסוגלת אפילו לסמס לו. לקום בבוקר ולראות ידיעה כזו, כשיום לפניכן אמרתי לי שאתה אוהב אותי, ואני מכינה לך סנדוויץ' לבית משפט. הייתי כעוסה. סימסתי לו בפעם ראשונה ביום שישי. רשמתי לו 'אהרון תתבייש לך, לפחות תגיב, תשאל איך אני מרגישה, אתה יודע שאני בן אדם מאוד רגיש. לפחות תשאל איך בר מרגיש, מה עובר עלינו'. והוא לא הגיב. אני פשוט בהלם שהוא לא הגיב".

איך את עכשיו?
"קשה לי. מאוד קשה לי. אני לא מעכלת את זה. למה לי? הוא קרא לי מלאך. כל הזמן סימס לי שהוא אוהב אותי ושאני המלאך שלו, הטהורה שלו, אז למה לי? אני שכל הזמן דאגתי לו, שירגיש טוב ושילך לרופא ודאגתי לילדים שלו. לא מגיע לי. ממש לא מגיע לי. אני לא מבינה את זה".

האחרון שבגד בוואלה! סלבס מצא את עצמו מחפש אחר איבר מינו בחולות של ראשון. אאוץ'.


מתמודד ”דה וויס” במופע סמי אירוטי

הוט מאמא: פנלופה קרוז הריונית בביקיני

רכלו על הוידוי המרגש של הנבגדת גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אורנה דץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully