וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה רעה: הכלב החדש של מאיה בוסקילה

וואלה! סלבס

6.3.2013 / 16:47

שלושה חודשים אחרי שילדה בן, הדיווה שוב מרחיבה את המשפחה, כשהפעם מדובר בביץ' נוסף בבית - כלבלב פרוותי במיוחד. בואו לראות מי נובח על בוסקילה. וואלה! סלבס קולר ניטים

מאיה בוסקילה יודעת, שכשדיווה כמותה רוצה מספיק - היא מקבלת. כשלושה חודשים אחרי שהביאה את בנה הבכור לעולם, בוסיקלה הציגה היום את בן המשפחה החדש שלה, שהוא כלב קטן ופרוותי במיוחד. הזמרת ובעלה מתן כהן, אימצו את הכלבלב לאחרונה, כשהיום (ד') בוסקילה פרסמה תמונה של חיית המחמד בחשבון האינסטגרם שלה ואף הוסיפה את הכיתוב "אהבה חדשה בבית משפחת כהן". מרגש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פעמיים בוסקילה. מאיה והכלב/מערכת וואלה, צילום מסך

התוספת החדשה לבית משפחת כהן, שמגיעה חודשים ספורים אחרי לידתו של לני - בנם בכור של בוסקילה ובעלה, הוא כלב גזעי מסוג פומרניאן. לפני ארבעה חודשים כתבה בחשבון האינסטגרם שלה "שמישהו ימצא לי כזה בדיוק" בצירוף תמונה של כלב מאותו הסוג - גזע כלבים אירופי אליו משתייך גם הכלב "בו", אחד מבעלי החיים הכי מפורסמים בעולם. כאמור, גם הביץ' של מאיה הוא פלאפי, קטנטן ונובח.

לא ברור אם בוסקילה קיבלה את החיה במתנה, או שמא משפחתה רכשה אותו עבורה, כיוון שכלב מסוג "שפיץ" שכזה עולה כמה אלפי שקלים - סכום לא פעוט על חיית מחמד. כעת, תוכל מאיה להיות אמא מודרנית, כזו שמטיילת עם עגלת התינוק ביד אחד והכלב קשור לרצועה ביד השנייה.


הכלבה היחידה בחייה של וואלה! סלבס היא אמא שלה. הב, הב.


לחיים: מאיה בוסקילה ואושרי כהן שותים

דרמה בגמר של אייל גולן: הרגע שלא ראיתם בטלוויזיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קרוב משפחה של הכלב בו? הביץ' של מאיה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully