וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בגמר של אייל גולן: הרגע שלא ראיתם בטלוויזיה

וואלה! סלבס

6.3.2013 / 14:52

למרות המון הופעות אורח וההכרזה על הזוכה הגדולה, המתמודדת חן בן עמי היא שסיפקה רגע של דרמה גדולה על במת "אייל גולן קורא לך" - בקטע שלא שודר לקהל. וואלה! סלבס נופלת

גמר "אייל גולן קורא לך" ששודר אמש (ג') אמנם נראה כמו שידור נוצץ וחגיגי שעבר בלי תקלות מיוחדות, אך היה רגע אחד מלחיץ של דרמה - שאותו הצליח לראות רק מי שנכח בהיכל נוקיה, שם התרחש האירוע, ולא קשור בכלל להכרזה על עדן אבוטבול כמנצחת. הכל החל כשנודע שחן בן עמי, אחת מחמישיית הגמר הגדול של העונה השלישית, לא העפילה לשלב האחרון - והסתיים בפציעה בקרסול וטיפול צמוד של אייל גולן.

חן בן עמי. ניב אהרונסון
הכל בסדר? חן בן עמי מאחורי הקלעים/ניב אהרונסון

בן עמי הנרגשת, כנראה מזועזעת מההדחה שנערכה רגע לפני שנקבע מי המנצח בריאליטי הכישרונות, מעדה על עקביה הגבוהים. זאת, כאמור, אחרי שנודע כי לא העפילה לשלב הסופי של התחרות. המצלמות מיהרו להתמקד באותו רגע במנחה אסי עזר, כשממש לידו המודחת השתטחה על הבמה והחלה לבכות בגלל הכאב, שחוזק ככל הנראה בשל סערות הרגשות שחשה.

מתברר שגולן הוא לא רק מנטור וזמר מוכשר, אלא איש קר רוח, כיוון שהוא מיד זינק מכיסא השופט אל הבמה, ומיהר להרגיע את בן עמי הנסערת. אחרי שנשא אותה בידיו, מהבמה למטה, הזמר הלאומי לקח אותה לטיפול עזרה ראשונה במקום, שם התברר כי עקמה את קרסולה. מסכנה, מעניין מה היה קורה אם היתה צריכה להמשיך הלאה בתחרות.


וואלה! סלבס שברה רגל פעם, כשהשתתפה במרוץ הקציצות השנתי של סבתא ג'מילה. זה לא הפריע לה לזכות באליפות.


"אייל גולן קורא לך": מה קרה מאחורי הקלעים?

צפו: הפספוסים הגדולים של אייל גולן בתוכנית

רכלו על המקרה הלא נעים גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully