וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקי נאה מטנף על נטלי דדון

וואלה! סלבס

6.3.2013 / 10:02

השורד במיל' כנראה לא נרגע עדיין מההתרחשויות על האי והחליט שוב לפתוח פה ולטנף על הקולגה שהצטלמה לשער של מגזין אירוטי. וואלה! סלבס משייפת ציפורניים

"צדיקים, מלאכתם נעשית בידי אחרים", נראה שמי שכתב את הפתגם הזה חשב על בוקי נאה, שהחליט לעשות לוואלה! סלבס חיים קלים והגיש לה אייטם לוהט על מגש צהוב.

אתמול (ג'), אחרי שבמשך שבועות חפרה לכולם על כך שהיא לא רוצה להיתפס כסמל סקס, פורסמה תמונתה של נטלי דדון, לאחר שהסכימה להתפשט, בפעם המי זוכר כמה, ולהצטלם למגזין אירוטי.

הישרדות VIP. ברק פכטר
בימים טובים יותר. בוקי ונטלי/ברק פכטר

מי שלא ממש אהב את התמונה המדוברת, הוא החבר מהאי - בוקי נאה - שהחליט לפרסם סטטוס, שמביע בדיוק את מה שהוא חושב. "זו הבוסית של חבר שלי איתי שגב, שסוף סוף מצא עבודה בתור זה שמוציא את הכלב שלה לעשות קקי פעמיים ביום, כשהיא עסוקה בלהציג שוב את ציציה תמורת 7 שקל, כדי שלעוד כמה מסכנים יהיה עם מה להיכנס לשרותים בתחנה המרכזית". אאאוץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס הזועם/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי מכם שלא הבין, העיתונאי המפורסם לא ממש מסמפט את צמד החברים שלו מהאי והחליט לפתוח עליהם פה. לגבי ה"עבודה" החדשה של שגב, מתברר שמדובר בתקופה בה הקומיקאי שמר על כלבתה של דדון.

- בוקי, יאללה בלאגן.
"אני בז לשניהם ולהתנהגותם. אני בז לקריירה שלו בתור מוציא כלבים והקריירה שלה בתור נערת ביקיני, שהחשיבות נמדדת בגודל הביקיני שלה, הציצי שלה ומספר הפעמים שהיא נפרדת וחוזרת לחבר שלה".


וואלה! סלבס עבדה פעם בתור דוגווקרית. בסוף גם הכלבים השתינו עליה.


”אייל גולן קורא לך”: מה קרה מאחורי הקלעים?

זוכה האוסקר כריסטוף וולץ מגיע לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully