וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחת פה: למה נינט לא נוגעת בבשר?

וואלה! סלבס | צילום: יחצנים

20.2.2013 / 13:27

בקרוב מאד אלבומה החדש יתווסף למדפים - עד אז, עולה השאלה - האם הסינגל החדש נכתב על המנטור מ"דה וויס"? וגם, למה היא לא נוגעת בבשר? וואלה! סלבס מחאתית

השבוע התארחה הרוקסטאר באולפן של אקו 99FM, במגזין "אקו לייף" וסיפרה למגישה, מיכל כספי, כמה פרטים עסיסיים מאד באשר לרפרטואר הטרי. כן, זה שצפוי להיות מוגש בעטיפת דיסק בצירוף חוברת מילים. בשלב זה, כשהסינגלים מתנגנים בתחנות הרדיו, נינט טייב מתרגשת במיוחד. במהלך הראיון, נשאלה על מילות השיר "פרויקט הספר הכחול", שמזכיר באופן מחשיד את מערכת היחסים המורכבת שטיפחה עם אביב גפן. היא, התחמקה בגסות.

ביצוע מיוחד מהאולפן

כעת, כדי שתוכל לקדם את אלבומה העברי "כל החיות ידעו", היא צריכה לעבוד קשה. בשביל מטרה זו, גם הקושיה המורכבת מכל, צריכה להיפתר. ואכן כך, כשהשאלה סוף סוף התעופפה בחלל האוויר, ושמו של המנטור מ"דה וויס" הוזכר לראשונה, נינט הגיבה בחריפות. "שכולם ימשיכו לעוף על עצמם עם הספקולציות", אמרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדה, אביב גפן אצלך בראש? נינט מזמרת באולפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיר, היא מזמרת ברוך "אם הוא אומר הוא יודע/
הוא מנהיג כמו אור ירח" - כך שבלתי אפשרי להימנע מהתחושה האינסטנקטיבית. האם גפן, שעבד עם נינט בעבר, נמצא בראשה? סביר להניח. עוד אמרה בראיון כי "האלבום נוגע בכל מני נושאים שמפריעים לי, גם משמחים, אבל יותר מפריעים - צריך מידה של ביקורת בחיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתמודדת עם העבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, גילתה הזמרת כי בחודשים האחרונים נמנעה מאכילת בשר, זאת בעקבות סצנה קשה שראתה בסרט. כעת, היא צמחונית. היכן ישנן עוד נשים, כמו האישה הזו?


וואלה! סלבס היא ילדת אור ירח. אך אור הירח תמיד מתנער מעובדה זו.


על מי נכתב השיר המדובר? זרקו השערות בדף הפייסבוק

המתמודדת הדתיה מ”דה וויס” צמודה לאביב גפן

ילדת יום הולדת: ריהאנה מתפשטת וחוגגת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully