וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדת יום הולדת: ריהאנה מתפשטת וחוגגת

שירות וואלה! סלבס

20.2.2013 / 10:09

צרות בגן עדן? הזמרת הבעייתית התחילה את חגיגות יום הולדתה מבעוד מועד, מי שלא היה שם - הוא כריס בראון. לעומת זאת, הביקיני ליווה אותה במסירות. וואלה! סלבס באד גירל

ריהאנה, הילדה הכי רעה ברשת החברתית, העלתה (שוב) תמונות פרובוקטיביות, בהן היא (שוב) נותרה חשופת עור. זה קרה רגע אחרי שנפצעה ברגלה, בגלל מעריץ אחוז דיבוק שהשליך על הכוכבת בקבוק - מכיוון שזעם על כך שחזרה לזרועותיו של האקס האלים, כריס בראון. הזמרת החליטה שלא לשקוע במחשבות על התקרית האלימה, והחלה את חגיגות יום הולדתה כבר ביום שלישי האחרון (19.2). מי לא היה שם? הבויפרנד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רעה! ריהאנה ערומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום, היא כבר בת 25 (מזל טוב!), אך זה לא אומר שהנערה המופרעת התפוגגה מן העולם. לא, ולא. כאמור, רי-רי העלתה תמונות לדף האינסטגרם, בהן היא בוהה במצלמה - כשהיא לובשת רצועות ביקיני זעיר וחושפת בטן חטובה במיוחד. אמנם הסיטואציה אטרקטיבית ומשמחת, אך היעדרו של החבר האלים, הפך את החגיגה למעט פחות נעימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא ילדה, אך בהחלט אישה טיפשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווחים, בעוד שריהאנה בילתה את סוף השבוע האחרון בלונדון, בראון היה ביוסטון - לצד חברתו לשעבר, איתה חגג במועדון לילה מקומי. מערכת היחסים של הזמר והזמרת, שנראתה חזקה מאי פעם, שוב עומדת בפני אתגר. בהצלחה. או לא.


וואלה! סלבס חגגה את יום הולדתה עם חבריה הטובים בעולם: הכלבה - קאליסי, התוכי - מוהק והאיגואנה - שושנה. היא לבשה מעיל גשם.


אמא’ז! מיה דגן בהיריון ראשון

צפו: ליאונרדו דיקפריו משחק באלכוהול

מה דעתכם על התמונות הגסות? רכלו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריס, הסתלק/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully