וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחיץ: המטריד האלמוני של רוסלנה רודינה

וואלה! סלבס

11.2.2013 / 0:01

האקסית ההורסת של אייל גולן בסך הכל רצתה לבלות סוף שבוע מפנק ברומניה הקרה, אלא שבמקום הימורים - זה נגמר בהטרדה וביקור בתחנת המשטרה. וואלה! סלבס ממליגה מסוכנת

לידיעת אייל גולן: מתברר שגם לאקסית שלך, רוסלנה רודינה, יש מעריצים. לא מדובר בכאלה שמבקשים חתימה ותמונה, אלא אנשים שלקחו את העניין ברצינות יתרה ומטרידים אותה. במילים אחרות: סטוקר שלא מרפה.

כך זה התחיל - רודינה טסה בשבוע שעבר ביחד עם הסוכנת שלה, נורית אורגל, לרומניה, כאורחות של קזינו מלון 'מרויט'. באחד הערבים, כשיצאו השתיים למסיבה, ניגש אליה בחור ישראלי והציע לה לצאת איתו. לאחר שדחתה אותו בעדינות, חזר הבחור ואמר לה כי הוא מעוניין לשכור את שירותיה כדוגמנית לקמפיין חדש. היא בתגובה, הפנתה אותו לסוכנת, שסירבה להצעה.

הסאגה נמשכת: כשעלו השתיים למטוס בדרכן חזרה לארץ, גילתה רודינה להפתעתה כי הבחור יושב במושב שלה. לאחר ויכוח, שכלל גם את התערבות הדיילים, ויתר הבחור וקם ממקומה של הדוגמנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמאל'ה. רוסלנה רודינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רודינה, שחשבה שסוף סוף נפטרה ממנו, הופתעה לגלות כי זו רק ההתחלה. לאחר יומיים, בזמן שנסעה עם רודינה ברכב, צלצל הטלפון של הסוכנת שלה, כשעל הצג מופיע השם של רוסלנה. כשענתה הסוכנת, התברר לה כי מדובר שוב באותו בחור שהשיג את הטלפונים והכתובות של השתיים והחל להטריד אותן. מאוחר יותר, צלצל גם הטלפון של רודינה, כשעל הצג מופיע הטלפון של הסוכנת.

לבסוף, כשהבינו כי מדובר במטריד סדרתי ומסוכן, החליטו השתיים לגשת לתחנת המשטרה בראשון לציון ולהגיש תלונה על הבחור.

נורית, סוף טוב?
"הגשנו תלונה ומהמשטרה אמרו שהוא יותר לא יטריד אותנו. אנחנו רק מקוות שהוא באמת לא יחזור להציק לרוסלנה כי זה היה ממש לא נעים".


גם וואלה! סלבס סובלת מאותה בעיה. בכל יום אחד העובדים הזרים בבניין ממול מגישים נגדה תלונה על הטרדה מינית. יאללה, היא בסך הכל שורקת להם וחופנת את ישבנם.


אייל גולן ורוסלנה מנסים שוב?

צפו: אייל גולן חושף למי אמא שלו דומה

גם אתם הייתם נלחצים כמו רוסלנה? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully