וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן ורוסלנה מנסים שוב

וואלה! סלבס

21.1.2013 / 15:40

חודש לאחר הפרידה המתוקשרת, מקורבים לזוג מספרים כי בשבועיים האחרונים ניסו השניים לחזור האחד לזרועות השניה ושוב רבו. מה באמת קורה ביניהם? וואלה! סלבס מעקב צמוד

הודעה מצערת לכל הגרופיות של אייל גולן: אתן יכולות להפסיק לחכות לזמר מתחת לבית או להשאיר לו פתקים עם מספר הטלפון שלכן בהופעות, מכיוון שהזמר הלאומי עובד בימים אלו על קאמבק לאקסית - רוסלנה רודינה.

אחרי שקראתם כאן לראשונה על הפרידה של השניים, הגיע הזמן לבשר על ניסיון הקאמבק. אז נכון, הדבר עדיין בחיתוליו, אך מקורבים לזוג מספרים כי גולן ורודינה נפגשו מספר פעמים וניסו להבין האם הם מתאימים אחד לשנייה או לא. לצערם ולצערה של וואלה! סלבס, היחסים בין השניים שוב עלו על שרטון והקשר נותק.

אייל גולן, רוסלנה רודינה. רפי דלויה
חמודים. אייל גולן ורוסלנה בימים מאושרים/רפי דלויה

כזכור, רק לפני כשבועיים, נסע הזמר לראשון לציון, שם מתגוררת רוסלנה, על מנת לבקר אותה ואף העלה תמונה של שניהם לאינסטגרם, תחת הכיתוב "אחרי חודש באתי לראות את היפה שלי, אפשר להישאר חברים". אולי התמונות מהקמפיין החדש של רוסלנה לחברת מוצרי הקוסמטיקה "Extra Mineral", הן שגרמו לזמר לחשוב שוב על טיב היחסים, ועל כן לנסות לחזור לזרועות אהובתו.

"הם מאוד אוהבים", סיפר מקורב לשניים, "אבל הם שניהם טיפוסים נורא קשים שלא מוותרים בקלות. הם קנאים אחד לשניה". עם זאת, כך נראה, הצמד עדיין לא אמר את המילה האחרונה, ואכן ויש סיכוי שבקרוב נוכל לראות שוב תמונות דביקות במדורי הרכילות.


גם וואלה! סלבס רצתה לעשות קאמבק לאייל גולן, אבל היא גילתה שהוא אינו מודע לקיומה.


אייל גולן מתאושש מהפרידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully