וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לעקיבא וענהאל לצאת מהכלים?

וואלה! סלבס

1.2.2013 / 9:25

כשהזוג המסורתי החמוד מ"המירוץ למיליון" הגיע לשעשועון מלא פרסים, השניים לא תיארו לעצמם שהתוכנית תשודר בשבת - והשתוללו כשדרשו שלא להשתמש בצילומים. וואלה! סלבס דרמה

עקביא וענהאל שמואלי כנראה זכורים לכם כדתיים שרצו למיליון במסגרת האקשן-ריאליטי, חמודים ומשעשעים שכאלה. אבל מתברר, שלא כל מה שקורה איתם על המסך מתאים לאורח החיים שלהם. בני הזוג הצטלמו לשעשועון "כלוב הזהב", זה שבו שני אנשים מלקטים כמות פרסים נאה אחרי מענה על שאלה או שתיים. הבעיה: הם לא ידעו שהתוכנית תשודר בערב שבת, מה שמתנגש עם אמונתם הרוחנית. דרמה? הו, כן.

ענהאל, עקיבא. ברק פכטר, ברק פכטר
שומרי שבת. עקיבא וענהאל/ברק פכטר, ברק פכטר

ברגע שעקיבא וענהאל הבינו שהתוכנית בהנחיית קושניר שבה השתתפו, משודרת ממש בקרוב על המסך, ביום שישי בערב - השניים דרשו נחרצות שלא להשתמש בקטעים שצולמו. שושי ושושה כעסו אפילו יותר על כך שלא השתתפו במסלול "סלבס" של השעשועון, ופנו בטענות להפקה ולאולפנים, שניסו להסביר להם שזה מועד השידור של התוכנית.

איך זה נפתר? אחרי דיונים רבים ועצבים שלא היו מביישים דיווה סוג ב', הסכימו לבסוף לשידור של התוכנית של רשת, שצולמה כמובן ביום חול. ייתכן שזה קשור או לא קשור לתוכנית החדשה בהנחייתם של עקיבא וענהאל שתעלה בחודש הבא בערוץ 2. איך זה הולך? מי שמאמין לא מפחד.

עקיבא וענהאל מסרו בתגובה: "היתה אי הבנה מול ההפקה על השעות והמשחק. רשת זה הבית שלנו, ואנחנו שמחים לעשות הכל, אבל עם הכל הכבוד - רק לא בשבת. ציפינו שיכבדו אותנו יותר".

מרשת נמסר בתגובה: "כמו בכל התוכניות, גם במקרה הזה, המתמודדים חותמים בהסכמתם ומרצונם על חוזה בו מצוין כי התוכנית תשודר במועד שייקבע על פי החלטת הזכיין. מתוך רצון ואמפטיה, החליטה הפקת התוכנית וביוזמתה להעלות כתובית שמבהירה כי התוכנית צולמה ביום חול, זאת למען הסר הספק".


גם וואלה! סלבס שומרת מסורת - המסורת שבה מדי שבת היא מדגמנת את מיטב ההלבשה התחתונה שלה לצ'ינצ'ילה של השכנה.


אבאל’ה: משה איבגי ונינט טייב קרובים

רן דנקר מעמיס ומשלם את המחיר

חושבים שעלה לעקיבא וענהאל? רכלו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully