וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: עמוס תמם עוזב את ML

וואלה! סלבס

29.1.2013 / 14:22

אחרי אין ספור ספוקלציות ושמועות, עכשיו זה סופי - הקזבלן החתיך לא ימשיך לעוד עונה כפרזנטור הגברי של רשת האופנה, בגלל חילוקי דעות בין הצדדים. וואלה! סלבס ממשיכה הלאה

נראה שגל הפרידות ששטף את הביצה בשבועות האחרונה, השפיע גם על עמוס תמם. אז נכון, אין לו בת זוג מפורסמת שממנה הוא נפרד, אבל היי, גם לעזוב את החברה אותה אתה מייצג זה משהו, לא?

לאחרונה צצו שמועות רבות לגבי עתידו של כוכב המחזמר "קזבלן", עם חברת האופנה ML. היום (ג'), ניתן כבר לבשר באופן רשמי שתמם החליט לא להמשיך להצטלם עבור החברה שעבורה דיגמן בשתי העונות האחרונות, לצד הזמרת מירי מסיקה.

עמוס תמם. אביב חופי
כבר לא דוגמן. עמוס תמם/אביב חופי

על פי מקורבים לשחקן, הסיבה לפרידה היא התנהלותה של החברה. "היו חילוקי דעות לקראת המשא ומתן על חידוש החוזה, שלא הצליחו לפתור", סיפר המקורב לתמם, "אז הצד של עמוס החליט לוותר על השתתפותו בקמפיין".

כזכור, לאחרונה פורסם, כי גם מסיקה, שהיתה הפרזנטורית של החברה, החליטה לפרוש מתפקידה וכי בימים אלו מחפשים אחר מישהי חדשה שתכנס לנעליה. אז שלום לאמונות ולפרזנטורים.

רינת איתן, הסוכנת של תמם, מסרה: "ההסכם בין עמוס תמם לבין ML נחתם מראש לשתי עונות והגיע לסיומו לשביעות רצון שני הצדדים".

דניאלה רייבנבך, דוברת חברת ML, מסרה בתגובה: "עמוס תמם הוא שחקן מוערך ואיכתי. ML בוחנת את האסטרטגיה הפרסומית שלה לשנת 2013, כמו את נושא הפרזנטורים של המותג. אנו מאוד מעריכים את עבודתו המצויינת של עמוס לרשת".


בפעם האחרונה שוואלה! סלבס נפרדה מתחום האופנה, זה קרה אחרי שתפסו אותה מנסה לגנוב את השטיח האדום בתצוגה מפוארת. היא לאמבינה למה כעסו, זה התאים לספות!


עוד פרידה: עמוס תמם נפרד מהרכב שלו

אהבתם אותו גם כדוגמן? רכלו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • עמוס תמם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully