וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו חדש: עמוס תמם מוכר את הרכב

וואלה! סלבס

20.12.2012 / 0:25

הקזבלן החליט שהוא רוצה לחדש גם על הכביש, לכן הוא מעמיד למכירה את המכונית שלו, שחורה, עצבנית ומהירה. כמה אלפי שקלים והיא שלכם, כולל הזיכרונות. וואלה! סלבס ידנית

עמוס תמם הוא אחד השחקנים היותר עסוקים בתעשייה, הוא נמנה על הרווקים הלוהטים בביצה וכעת מצטרף לקבוצה נחשקת אחרת - אלה שמוכרים את הרכב שלהם. ה"קזבלן" החדש החליט שהוא רוצה לגוון עם מכונית חדשה, לכן בימים אלה החל לספר לכל מי שמוכן לשמוע שהוא מחפש קונים לסיטרואן C3 השחורה, שבה נהג בשנה וחצי האחרונות.

עדי הימלבלוי, עמוס תמם. ברק פכטר
וורום וורום. עמוס תמם בתוך הרכב השחור שלו/ברק פכטר

זה לא שתמצאו מודעה שפרסם תמם באתרי מכירות יד שניה - מקורבים יודעים לספר שהוא מעדיף להפיץ את הבשורה מפה לאוזן, ושהשחקן פתוח להצעות לגבי המחיר. אז אם תשיגו את מספר הטלפון של הכוכב ותציעו את הסכום הנכון, גם אתם תוכלו לשבת במושב שבו נח ישבנו של הכוכב או בזה של בת זוגו האחרונה, עדי הימלבלוי.

ומה התכנון לגבי הגלגלים החדשים של עמוס? הוא עדיין לא נעול על רכב חלופי נחשק, מה שכן, הוא ממש לא מתכוון לרכוש רכב יוקרה מנקר עיניים ומגשש אחרי מכונית צעירה, נוצצת ולא מחייבת. כמו בנות הזוג שלו בתקופה האחרונה, רק על ארבע.


וואלה! סלבס אוהבת לגוון בין כלי רכב, לכן זנחה לאחרונה את הרולרבליידס הנאמנות עבור קורקינט נחשק עם סלסלה קדמית ורודה. כל ההומלסים בגינה הציבורית מחמיאים לה.


שלישיית מה קשור חושפת: לעמוס תמם יש כבוד?

על מה לרלרו ציון ברוך ועמוס תמם

  • עוד באותו נושא:
  • עמוס תמם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully