וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה קרה למאיה בוסקילה באודישן המכריע?

וואלה! סלבס

25.1.2013 / 0:00

כשהדיווה הכי גדולה בעונה השנייה של "חי ב-LA LA לנד" עלתה לשיר מול ראשי תעשיית המוזיקה בארצות הברית, איש לא תיאר שההופעה תזעזע את חבריה לתוכנית. וואלה! סלבס ה-מו-מה

צילום מסך

בשבוע הבא זה קורה: האודישנים החשובים ביותר של מתמודדי העונה השנייה של "חי ב-LA LA לנד" יצאו לדרך, כשהביצוע האחרון יהיה זה שישפיע על גורלם כסטארים בהתהוות מעבר לים. אבל כבר כעת, וואלה! סלבס יכולה לגלות לכם מה קרה באווליואיישן של הכוכבת הכי גדולה שהגיעה לווילה בלוס אנג'לס - מאיה בוסקילה.

בקטע המיוחד שאתם רואים כאן לראשונה, בוסקילה עולה על הבמה מול בכירי תעשיית המוזיקה האמריקנית, כדי לשיר את הלהיט שלה "סיפור מכור", בגרסה מיוחדת שמשלבת אנגלית ועברית גם יחד. אבל למרות כל הציפיות הגבוהות, כולם שומעים שהיא צרודה - כך שהיא בעצם מחרבת לעצמה את ההזדמנות מול השופטים.

מאיה בוסקילה ב-"חי ב-LA LA  לנד 2". צילום מסך
מה קרה למיתרי הקול? מאיה בוסקילה באודישן החשוב/צילום מסך

"מה קרה לה", תוהים לעצמם שיר לוי והראפר סאז. שרית אביטן נראתה מזועזעת גם היא, כשרק ליאת בנאי התפלאה לגלות שהדיווה צרודה לחלוטין, אבל רק קיוותה שתעשה את זה גם לשופטים האמריקניים - "כמו שהיא יודעת". חברת אמת של ממש.


וואלה! סלבס ניסתה להתקבל פעם לתחרות האירוויזיון, בדואט עם החתול המזמר פומפון שומפלביץ', אבל הלחץ השפיע עליו והוא איבד את הקול בערב שלפני האודישן.


כוכבת "חי ב-LA LA לנד" נחנקת מול המצלמות

בואו לראות: מאיה בוסקילה מתפרקת בבכי

מאוכזבים עבור מאיה? רכלו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully