וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי ב-LA LA לנד: מאיה בוסקילה מתפרקת בבכי

וואלה! סלבס

11.1.2013 / 0:03

בוסקילה הבינה שבתחרויות בלוס אנג'לס יש מנצח אחד בלבד - שהוא לא בהכרח הזמרת, מה שגרם אצלה לפרץ התרגשות שיפתיע גם אתכם. כן, גם דיווה נשברת לפעמים. וואלה! סלבס טישו

צילום מסך

לצד רגעי השמחה והצחוק של עונה השנייה של "חי ב-LA LA לנד", ישנם רגעים רציניים במיוחד, כאלה שבהם כל המתמודדים נכנסים למצב תחרותי ומנסים להרשים ולזכות בהערכה מצד המנטור הביקורתי שלהם - אורי פסטר. כשהמתמודדת הצעירה שרית אביטן, זכתה באחד המבחנים והתמלאה אושר, היתה זו הדיווה הוותיקה יותר, מאיה בוסקילה - שנותרה פגועה מאחור.

בוסקילה, שיצאה להתאוורר באוויר הצח, לא עמדה בזה והחלה לבכות. "האווליואיישן הזה היה מאוד מאוד חשוב לי. עליתי על הבמה ונתתי... נתתי את הכל", סיפרה הדיווה כשהיא לא מצליחה לעצור את פרץ הדמעות שזלג מעיניה האדומות.

עוד סיפרה בוסקילה ברגע הנדיר, שוואלה! סלבס מאפשרת לכם לראות לראשונה, על תחושותיה האישיות. "הפגיעה היתה קשה לי, כי זה היה המקום שלי", הסבירה אחר כך, כשהיא מעשנת סיגריה שאולי תרגיע אותה מעט. לא קל בלה לה לנד, הא?


וואלה! סלבס יודעת שבתחרות כמו בתחרות, המנצח לוקח הכל. היא חשה כך בכל יום חמישי בערב, כשהיא תמיד מפסידה בקרב דמקה סוער מול הבן של השכנה, ניסו.


גם שרית אביטן חוותה התקף בכי

קטע קורע: מי התפשט בחתונה של ליאת בנאי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully