וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנג'לינה ג'ולי שוב בהריון

שירות וואלה! סלבס

24.1.2013 / 13:16

האם בראנג'לינה עומדים להביא לעולם את ילדם השביעי? לדברי צהובונים בארצות הברית, הפאוור קאפל ההוליוודי עומד להרחיב את השבט המשפחתי ממש בקרוב. וואלה! סלבס די כבר

ייתכן שהחברים של הפאוור קאפל הכי זוהר בהוליווד, אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, יצטרכו לשלוף את פנקסי הצ'קים בעוד כמה חודשים - ולא כדי לתת להם מתנת חתונה, אלא מתנה לפעוט רך. הצהובון מעבר לים מדווחים היום (ה') כי השחקנית בהריון נוסף מפיט, כך שבקרוב יביאו לעולם את ילדם השביעי במספר. מעייפים? כן, מאוד.

אנג'לינה ג'ולי בפסטיבל קאן ה-61, מאי 2008. Pascal Le Segretain, GettyImages
ככה זה נראה בפעם שעברה. אנג'לינה ג'ולי ההריונית/GettyImages, Pascal Le Segretain

על פי דיווח של המגזין "סטאר", ג'ולי נמצאת בחודש השלישי להריונה מהארוס המתמיד שלה, שמצידו, כך מתברר, משוויץ בפני כל חבריו בתעשייה שהפעם לא מדובר בבת נוספת או בתאומים - אלא בבייבי בוי ביולוגי. כן, אחרי שלושה מאומצים ועוד שלושה ביולגיים - השניים ירחיבו את המשפחה עם בן קטן ולוהט.

הסיפור על הזוג הכי מעניין בתעשייה האמריקנית מגיע פחות מחודש אחרי שטענו כי השניים התחתנו בחשאי, מבלי לגלות לאיש מלבד משפחתם המצומצמת. כל זאת, אחרי שהוא זרק עבורה את ג'ניפר אניסטון, היא עזבה את בילי בוב ת'ורנטון - ויחד הקימו משפחה קטנה שלא היתה מביישת זוג ממוצע בבני ברק. חמודים שכאלה.


ועכשיו לשמועה אחרת - בפעם האלף, וואלה! סלבס לא בהריון. היא סתם שמנה.


למה הוזעק מסוק לבית של בראד ואנג'לינה?

חושבים שהפעם מדובר בהריון אמיתי? רכלו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully