וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט התחתנו

שירות וואלה! סלבס

2.1.2013 / 12:27

הפעמונים צלצלו? על פי דיווחים מעבר לים, הזוג הכי נוצץ של הוליווד נשבע אמונים האחד לשניה בחג המולד. האירוע, כך מתברר, קרה בוילה של דונה קארן. וואלה! סלבס לא הוזמנה

צלמי הפפראצי של הוליווד המומים: אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים היום (ד') כי החתונה שלה חיכו כולם, התרחשה מתחת לאפם של הצלמים מבלי שאלו בכלל ידעו.

כן, כן, אם להאמין לדיווחים שמגיעים מהגבעות של הוליווד, הזוג הכי נוצץ בתעשייה, אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט החליטו להתחתן בסתר, מבלי שאף אחד יידע על האיוונט, דווקא בערב חג המולד, ממש לפני כשבוע.

בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי, סאג. Frazer Harrison, GettyImages
שיהיה במזל. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי/GettyImages, Frazer Harrison

אחרי שהוציאו הודעה על האירוסין באביב האחרון - האיוונט המצומצם עצמו, כך על פי הדיווחים, התרחש בביתה של מעצבת האופנה המפורסמת, דונה קארן, באיי טרקס וקייקוס שהם חלק מהאיים הקאריביים. מי שכן זכו להשתתף באירוע היו ששת ילדיהם של הזוג, וכמובן, גם הוריו של פיט.

כזכור, פיט וג'ולי הכירו לפני שבע שנים על סט הצילומים של 'מר וגברת סמית', כשפיט עוד היה נשוי לג'ניפר אניסטון. לאחר הגירושים מאניסטון, החלו השמועות על רומן בין השניים, שמהר מאוד הפכו למציאות.

לשניים שישה ילדים - שלושה מהם הם ילדיהם הביולוגיים ושלושה מאומצים. עבור ג'ולי מדובר בסיבוב שלישי שבו היא עונדת טבעת, לאחר שבעבר היתה נשואה לג'וני לי מילר ובילי בוב תורנטון.


וואלה! סלבס מתחתנת בחשאי רק כשהיא מוצאת לה לאבר בוי זקן ואמיד בן 99 לפחות. היא פשוט זוממת לו על הירושה.


בראד פיט מודה: הילדים לוחצים עלינו להתחתן

מתיחת פנים: איך השתנתה אנג'לינה במהלך השנים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully