וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה שהכין שלומי שבת למודחת "דה וויס"

וואלה! סלבס

22.1.2013 / 10:27

אחרי שהדיח את האמריקן גירל מהתוכנית בארץ וכמעט גרם לה להצטער שלא בחרה בכריסטינה אגילרה, המנטור שלומי שבת החליט שהיא דווקא כן תעלה על הבמה. וואלה! סלבס סופרייז

"לכל אחד יש את האחת שלו", שר פעם שלומי שבת, שלא ידע כמה המשפט יהיה רלוונטי גם לקריירה שלו גם כמנטור ומדריך בריאליטי הכישרונות "The Voice". הזמר, שהחליט שלא לבחור במתמודדת נועה דנאי כאחת שלו - זו שתמשיך איתו בתוכנית, הצליח להפתיע אותה לאחרונה בדרך אחרת, שגם היא קשורה להופעה על הבמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את באה להופיע איתי! שלומי שבת בתוכנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

האמריקן גירל, זו שגדלה בארצות הברית אבל תמיד נמשכה לקסם הישראלי של שורשיה (תוכלו להיזכר בביצוע שלה כמה שורות למטה), הוזמנה באופן אישי על ידי שבת לעלות איתו על הבמה בזמרת אורחת בהופעה הגדולה הקרובה שלו, שתתקיים במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. שם, השניים ישירו את "בכל מקום", שירו האהוב של המנטור, כדואט שבוודאי ירגש את הקהל.

ההחלטה של שבת, בוודאי תשמח את אלה שנכבשו בקסם המרענן של דנאי, כשהופיעה על המסך. מה שבטוח היא שהבחורה הצעירה לא תופיע מול ארבעה כיסאות מסתובבים אלא בפני אולם מלא מקצה לקצה - כיוון שההופעה היא סולד אאוט, כבר לפני שבועות ספורים. בתקווה שהיא לא תהייה אקסייטד מדי, בכל זאת, צריך לשמור על פאסון גירל!


וואלה! סלבס הוזמנה בעצמה לבצע דואט עם שלומיקו מדוכן הפירות השכונתי, אבל הם לא החליטו על איזה שיר ללכת - "בננה רכה ומרוסקת" או "הגויאבה המכשפת". בכל מקרה, יהיה לוהט.


מאסטר שף מתקתק: תום פרנץ מתחדש

בקרוב: נירו לוי יצחיק אתכם על הבמה

הייתם שרים איתה על הבמה? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully