וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מסיירת במרכז רבין

וואלה! סלבס

22.1.2013 / 10:15

מתלבטים למי להצביע? הטופמודל ניצלה את הזמן לביקור במרכז רבין והצטלמה על הכורסא של ראש הממשלה המנוח. אחר כך הספיקה לטוס למילאנו ולחזור. וואלה! סלבס לא מפספסת

אולי זו רוח הבחירות ששורה בימים האחרונים על ארצנו הקטנה, או שסתם געגוע חזק לאיש יקר כמו יצחק רבין, הם שגרמו לדוגמנית בר רפאלי להגיע למרכז רבין בתל אביב - ולעשות סיור בחדר העבודה של ראש הממשלה ז"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגש. בר רפאלי במרכז רבין/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי, כיאה למעמדה, לא הגיעה כאחת העם, אלא קיבלה הזמנה מיוחדת מבתו ומנכדתו של ראש הממשלה המנוח, דליה ונועה, שדאגו שהטופמודל תקבל סיור אישי וצמוד. נראה שברבור כל כך התרגשה מהסיור והחליטה לעלות תמונה לחשבון האינסטגרם שלה, שבה היא יושבת על כורסת הטלוויזיה, באותה תנוחה בה נהג לשבת ראש הממשלה, כשהתמונה נשקפת ממסך הטלוויזיה.

לתמונה המרגשת היא הוסיפה את הכיתוב: "במרכז רבין, בחדרו, נרגשת עד דמעות מהסיור, תודה לדליה ונועה! מומלץ בחום! ב-3 מילים: חבר אתה חסר!!!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ועכשיו קצת שופינג לנשמה. בר וחברות במילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל קולטורה לחוד ופלז'ר לחוד: רגע אחרי הסיור המרגש, ארזה רפאלי את הפקלאות וטסה לקוויקי לעיר האופנה מילאנו, שם לא ויתרה על סיור בין החנויות וקצת שופינג לנשמה. אם דאגתם לגבי הקול שלה, אין לכם מה. היום (ג') הבלונדה כבר נחתה בארץ ותגיע לקלפי לשלשל פתק.


גם וואלה! סלבס תשלשל היום. כמו בכל יום.


שמאל, ימין, שמאל: במי בוחרים הסלבס?

צפו: בר רפאלי נעצרת על ידי משטרה

מחווה מרגשת של בר? רכלו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully