וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל פוליאקוב ביטלה את השתתפותה בקמפיין הליכוד

וואלה! סלבס

23.1.2013 / 0:09

הכוכבת המצחיקה ניהלה מגעים עם מפלגת הליכוד על מנת להוביל את קמפיין הבחירות שלהם, אך לבסוף המשא ומתן התפוצץ בעקבות חילוקי דעות על כסף. וואלה! סלבס ריצ' ביצ'

שרית חדד, נראה שאת לא היחידה שקיבלה הצעה כספית גבוהה עבור השתתפות בקמפיין הבחירות של הליכוד. אחרי הביקורות הנוקבות על כך שבמפלגה שילמו 80 אלף שקלים לזמרת על הופעה עם שני שירים, כעת מתברר שגם יעל פוליאקוב קיבלה הצעה לא פחות נמוכה.

על פי גורמים יודעי דבר, בשבועות האחרונים התנהל משא ומתן בין השחקנית למפלגת הליכוד, על מנת שזו תוביל את הקמפיין של המפלגה. המשא ומתן הבשיל כמעט עד לידי חתימה. אלא שלבסוף היחסים בין הצדדים עלו על שרטון, בשל אי הסכמה על דרישותיה הכספיות של השחקנית.

יעל פוליאקוב. אביב חופי
אז למי הצבעת? יעל פוליאקוב/אביב חופי

"יעל החליטה שאם היא כבר מתלכלכת בפוליטיקה ומזדהה עם מפלגה, היא צריכה לקבל על זה הרבה מאוד כסף", סיפר מקורב לגורמים שעורבו בעניין, "היא דרשה מאות אלפי שקלים, אך לבסוף בליכוד לא הסכימו לשלם לה את הסכום המטורף והיא ויתרה".

כזכור, אמנים רבים נמנעים מלשתף את הציבור בבחירותיהם הפוליטיות. מי שכן עשה את זה היו דנה אינטרנשיונל וליאור אשכנזי שהופיעו בכנס של מפלגת העבודה, אביבית בר זוהר שהופיעה בקמפיין של מפלגת כלכלה ומאיה בצלאל שהופיעה בקליפ של מפלגת מרצ.

ממטה הליכוד נמסר לוואלה! סלבס בתגובה: "היתה כוונה בשלב התחלתי של הקמפיין לשלב בו אמן, אבל לבסוף הוחלט לוותר על זה".

מאיר קוטלר, סוכנה של פוליאקוב מסר :"אין תגובה".


וואלה! סלבס קיבלה הצעה להשתתף בקמפיין של מפלגת סדין אדום. אבל אז גילו שהיא מתפשטת בחינם ולא צריך לשלם לה.


יעל פוליאקוב משיקה זוגיות חדשה

הייתם מצביעים לה? רכלו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully