וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל תופיע בכנס של מפלגת העבודה

וואלה! סלבס

17.1.2013 / 10:31

אחרי הפגישה האישית עם שלי יחימוביץ', החליטה האינטרנשיונל לחזק את התמיכה בפוליטיקאית - ותחתום הערב את כנס סיכום הבחירות של המפלגה. וואלה! סלבס אקטיביסטית

בשעה שאמנים רבים מעדיפים לא להביע את דעתם הפוליטית, שלא לומר חוששים מלאבד את קהל המעריצים שלהם בגלל נקיטת עמדה כזו או אחרת - יש מי שלא ממש דופקת חשבון, ובצדק. קוראים לה כמובן, דנה אינטרנשיונל.

אחרי שצפיתם כאן לראשונה במפגש של הדיווה הבינלאומית וחברת הכנסת שלי יחימוביץ', זה שבו הביעה דנה תמיכה ביו"ר מפלגת העבודה - עכשיו חושפת וואלה! סלבס, כי הערב (ה'), תופיע הזמרת בכנס סיכום הבחירות של המפלגה, שיתקיים בגני התערוכה בתל אביב.

על פי גורמים המעורבים בדבר, בסיום האירוע, תעלה הדיווה על הבמה ותחתום את הכנס, עם הפתעה שהכינה במיוחד עבור חברת הכנסת האהובה עליה.

דנה אינטרנשיונל. נמרוד סונדרס
לראשות הממשלה. דנה אינטרנשיונל/נמרוד סונדרס

מאירועי הפרקים הקודמים: אינטרנשיונל נפגשה עם יחימוביץ' לפגישה אישית, שבה דיברו השתיים על מצע הבחירות של שלי. במהלך שיחת הקפה אמרה שלי כי דנה היא אישה אמיצה ופורצת דרך, וכי היא ההוכחה לכך שאפשר לשנות כל דבר. אינטרנשיונל מצידה, הסבירה שהיא תומכת בשלי בגלל הלב, הראש ומכיוון שהיא בין האנשים היחידים בפוליטיקה שבאמת אכפת להם. אה, וגם בגלל ששתיהן לא ממש מבינות באופנה.

את תגובתו של שי כרם, מנהלה של דנה אינטרנשיונל, לא ניתן היה להשיג.


בבחירות הקרובות וואלה! סלבס מצביעה לשרה נתניהו. היא יודעת למי באמת צריך ללקק.


צפו: דנה אינטרנשיונל דיווה ברומניה

תומכים בדנה? רכלו לנו גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully