וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: דנה אינטרנשיונל דיווה ברומניה

וואלה! סלבס

2.1.2013 / 10:15

לא אביב גפן ולא שרית חדד - הפופסטאר הכי אינטרנשיונל הרחיקה עד לרומניה, רק כדי לתת הופעת אורח ישראלית על הבמה של גמר "The Voice" המקומית. וואלה! סלבס דיוות ממליגה

זוכרים את הלילה שבו דנה אינטרנשיונל זכתה עם השיר "דיווה" בתחרות האירוויזיון? זה אמנם היה אי אז לפני עשור וחצי בשנת 1998, אבל מתברר שמלבד צביקה פיק, גם המעריצים ברומניה הקרירה זוכרים ואוהבים את הקול שלה. לכן, כוכבת הפופ המקומית הוזמנה להשתתף כסופרסטאר מזמרת בתוכנית גמר "The Voice" הרומנית, או כפי שהם קוראים לתחרות - "ווצ'יה רומני".

אינטרנשיונל, הוטסה לארץ הממליגה במיוחד כדי לככב כזמרת הבינלאומית האורחת בתוכנית הגמר עם הרייטינג הגבוה, זו שריגשה את העם הרומני מדי שבוע. דווקא היא ולא שרית חדד או אביב גפן, שמסתובבים כבר שתי עונות כאן על כיסא המנטור כאן בארץ, וגם לא חברי להקת משינה, למרות ששם הלהקה היא גם מילה ברומנית (מכונית, כמובן).

אם שאלתם את עצמכם, אז מלבד "דיווה" בגרסתו האנגלית, דנה שרה גם את השיר "מכת חום (לה-דיר-לה-דה-דה)". אין כמו לעשות שמח אל מול כמה רומנים צוהלים בקהל, שאלו את הדיווה. צ'ה פאצ'ה, בוקרשט!


וואלה! סלבס התאהבה פעם בבחור רומני. איגנציו, השיפוצניק מהדירה בקומה מתחת. הוא לא הבין מילה ממה שאמרה, אבל ברח בכל פעם כשנתקל בה בחדר המדרגות.


ההפתעה של דנה אינטרנשיונל וז'אן פול גוטייה

דנה אינטרנשיונל לאח הגדול?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully