וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה של דנה אינטרנשיונל וז'אן פול גוטייה

וואלה! סלבס

10.12.2012 / 17:35

הדיווה הבינלאומית שתשתתף באירוע הפתיחה של שבוע האופנה בתל אביב, לא תאפשר לכם לשכוח את הופעתה בקלות. כן, צפו להפתעה גרנדיוזית. וואלה! סלבס כמו נוצה ברוח

שבוע האופנה של תל אביב צפוי היה להיפתח עם תצוגתו של המותג האיטלקי מיסוני, אלא שאז זה ביטל עקב המצב הביטחוני, והאיוונט כולו קיבל תפנית. איזו תפנית? תגידו "היוש" לדנה אינטרנשיונל, שתככב על המסלול, ותעשה זאת בשמלה מפוארת של מעצב העל, ז'אן פול גוטייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברות הכי טובות? אינטרנשיונל וגוטייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את שבוע האופנה גינדי תל אביב, בניהולו של מוטי רייף, תפתח תצוגה ענקית בשם "Fashion Icon", בה יצעדו דוגמניות עבר ואייקוני אופנה מקומיים. מי שתסגור את התצוגה, תהיה כמובן הדיווה הבינלאומית, שכיאה לה, לא תעשה זאת בפשטות.

לוואלה! סלבס נודע, כי הזמרת פנתה למעצב העל וחברה הטוב, גוטייה, וביקשה ממנו שיכין לה בגד מתאים לאיוונט. הוא, לשמחתה, מיד הסכים והחל לעבוד במרץ על דגם מיוחד שצפוי להגיע לארץ בסוף השבוע.

כזכור, גוטייה עיצב את שמלת הניצחון המופתית של דנה באירווזיון 98'. ככל הנראה, לא מדובר בעוד מעטה נוצות אקסצנטרי, אך אין ספק שגם האאוטפיט החדש יצרב בזכרון של אנשי תעשיית האופנה.

גוטייה אף ביקש למסור לכל הפאשניסטיות הסקרניות: "אני שמח להכין הפתעה לשבוע האופנה הישראלי יחד עם דנה, שהיא בעיני אייקון אופנה בינלאומי, חברה טובה ומוזה. לצערי, לא אוכל להיות שם, אבל אני כבר מחכה לתמונות".


וואלה! סלבס מרגישה קלה כמו נוצה בין ארוחות. כן, זה לא קורה הרבה.


דנה אינטרנשיונל ומיקי בוגנים בדרך לאח הגדול?

למה הסתתרו דנה אינטרנשיונל וירדנה ארזי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully