וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הראשונה: ברלד מדבר על הלינץ' שעבר

וואלה! סלבס

19.1.2013 / 0:41

הקומיקאי נטול המעצורים של "ארץ נהדרת" חווה טראומה קשה, שמלווה אותו גם ברגעים הכי מצחיקים בחייו. כעת, הוא מדבר על כך לראשונה בוידוי חושפני. וואלה! סלבס נפש רכה

צילום מסך

ירון ברלד מוכר לכולם כקומיקאי הבוטה מ"ארץ נהדרת", זה שמצליח להוציא מכולם גיחוך או אפילו צחוק מתגלגל. עם זאת, מעטים שמעו על האירוע הקשה שעבר לפני כעשור - כשעבר עם אביו לינץ' על ידי מאות אנשים, בתקופת האינתיפאדה השנייה, ושרד רק בנס. עוד פחות אנשים שמעו על הסיפור מפיו, כשהוא משחזר את הפרטים הקשים.

ברלד, שדיבר על כך בפתיחות בראיון נטול מעצורים, שקיים במסגרת התוכנית "סמולטוק" עם יונתן ריגר וישודר ביום א' הקרוב (20.1), חווה את הטראומה כשהיה באמצע שנות העשרים לחייו. בקטע הבלעדי, שמובא לכם לראשונה בוואלה! סלבס, הוא משחזר הכל. "נסעתי עם אבא שלי ופשוט התנפלו עלינו 400 או 500 ערבים, משהו מטורף. זה דיי שינה לי את החיים", הוא מודה. "נסענו בכביש לפתח תקווה. הרגשתי פחד אלוהים כשעלו עלינו מאות ערבים ישראלים, בצומת ג'לג'וליה בתוך הארץ, לא באיזה חור שחור".

עוד גילה על האירוע שצילק אותו והביא להשמנה המודעת שלו, כי אביו נפגע פיזית. "הוא קיבל בלוק (אבן) לפנים והתעלף, אז הם לקחו לנו את המפתח לאוטו ושברו אותו. ברגע הזה משלימים עם המוות. ראיתי את אבא שלי, ניסיתי לברוח, קיבלתי אבן בלוק לפרצוף. זו היתה חוויה נוראית, לכן אני לא כל כך אוהב לדבר על זה".


וואלה! סלבס נושאת איתה כמה וכמה טראומות, כמו למשל הפעם הראשונה שראתה את עצמה במראה.


למי שירי מימון וברלד יצביעו בבחירות?

גלעד שליט וברלד חושפים קוביות בבטן

התרגשתם מהוידוי של ברלד? רכלו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully