וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי שירי מימון ואייל שני יצביעו בבחירות?

נועה רוזין

8.1.2013 / 15:01

הזמרת והשף הצטרפו לשורה ארוכה של מפורסמים והצטלמו לקמפיין המעודד הצבעה בקלפי. גם ירון ברלד היה שם ופיזר תובנות משלו - בכל הקשור לקליפ המדובר. וואלה! סלבס פתק לבן

צילום: דייב שחר עריכה: רן צימט

נראה שהבחירות הקרובות לכנסת מוציאות מאנשים רוח אקטיביסטית: אחרי ששמעון פרס הצטלם עם איל קיציס לסרטון שקורא לכולם להצביע, הגיע גם תורם של הסלבריטאים - כחלק מקמפיין "בחירות 2013 - הפעם כולם מצביעים" של "התנועה לתקשורת חברתית".

שירי מימון, אייל שני, ירון ברלד, עומר אדם, עלמה זק וגל אוחובסקי; הם רק חלק משמות המפורסמים שהסכימו לקחת חלק בסרטון שיעלה בקרוב, בו הם קוראים לציבור ללכת ולהצביע ביום הבחירות.

וואלה! סלבס הסתננה ליום הצילומים וניסתה לדבר עם המשתתפים על פוליטיקה: "הייתי מתווכחת ברחוב עם אנשים על כמה זה חשוב להצביע" אמרה מימון.

"אם בן אדם ירגיש חובה ללכת לבחור, פתאום משהו בתוצאות הבחירות ישקף באמת את מי שאנחנו", אמר שני והוסיף, "אני חושב שהימין חדור באש ובאידיאולוגיה. אני חושב שהשמאל חושב על איזו בחורה הוא ישיג הלילה בבר".

כשזה נוגע לדעה האישית שלהם, הסלבס קצת חוששים לדבר. "אם אני יוצאת בדעה פולטית לגבי משהו, אני חייבת לקחת בחשבון שיכול להיות שזה לא ימצא חן בעיני חלק מהקהל שלי", אמרה מימון, "עכשיו זו בחירה שלי וזה בסדר לעשות את זה. ללכת ולעשות מה שטוב לי, אני לא חייבת לשתף אף אחד".

גם ברלד, שבדרך כלל לא חושש לומר את מה שהוא חושב, החליט שלא לשתף הפעם: "אני לא אומר", הכריז ברלד, "פעם אמרתי באיזה מקומון מה אני חושב, הלכתי למקום הזה להופיע, והקהל הסתכל עליי כאילו רצחתי עם".


וואלה! סלבס הסכימה ללכת לקלפי, אחרי שהבטיחו לה שיהיה בופה חינמי.


צפו: נינט מתפרעת עם דראג קווין

אייל גולן איבד את הקול בשידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully