וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאט פחות: ג'קי אזולאי במסעדה לא כשרה

וואלה! סלבס

16.1.2013 / 0:00

המתמודדת החרדית של "מאסטר שף" שעלתה לגמר כנציגת המגזר שומר המצוות, התפנקה יחד עם חברתה לתוכנית במסעדה של השופט רושפלד. הבעיה: ממש לא כשר שם. וואלה! סלבס רגל קרושה

ג'קי אזולאי מוכרת כאחת המתמודדות האהובות בעונה הנוכחית של "מאסטר שף", זו שמתבלת את האוכל בהמון אהבה ובלא מעט משפטים שיוצאים מהפה שלה בפניה לזה ששומר עליה מלמעלה - בכל זאת, היא הדמות החרדית של העונה.

אלא שאחרי שעלתה על תחפושת סנטה קלאוס ופרסמה את התמונה ברשת, מגיעה לה סוג-של-פרובוקציה נוספת מבית אזולאי. הפעם, היהודיה הטובה אכלה במסעדה ללא אישור בד"צ, כלומר, לא הכי כשרה שיש. שלא לומר, לא כשרה כלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיעה. ג'קי אזולאי במסעדה של רושפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני מספר ימים, ממש רגע לפני שישראל גילתה שהיא נמנית עם הפיינליסטים של העונה, יצאה אזולאי לאכול יחד עם חברתה מימי הצילומים, שלי הרמן, במסעדת "עלמה" התל אביבית. מדובר במסעדה שנמצאת בבעלותו של יונתן רושפלד - השף ששפט את השתיים במהלך התוכנית, וידועה גם במנות הלא כשרות שלה - הכוללות מאכלי ים והגשה של מאכלים בשריים לצד חלביים. ובכן, לא זה מה שעצר את ג'קי מלשבת במקום ואף לדגום את אחת המנות שם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בולסת. ג'קי עם שלי הרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי החברות דיגמנו כיצד נראה פינוק רושפלד-סטייל באחת המסעדות היקרות בארץ, לא היססו פעמיים ואף העלו את התמונות לרשת, מה שגרם לתהיות באשר לאורח החיים הדתי של אזולאי. האקט באמת מעורר שאלות בנוגע לעובדה שהמתמודדת חובשת הפיאה, מתגאה בכך שהיא דתיה, אך עם זאת החליטה לטעום קינוח במקום ה'לא כשר' של השופט האהוב עליה, תוך שהיא מודה לו, באחת התמונות, על כך שפינק אותה.

ובכן, אם המקום לא מחזיק תעודת כשרות, לא מדובר במעשה בעייתי?

ג'קי בתגובה: "רושפלד הכין קינוח כשר במיוחד עבורי. מדובר במנה שלא נאפתה בתנור, אלא בגלידה".


למרבה הצער, המאכל הכשר היחיד שוואלה! סלבס אוכלת הוא את הלב. של עצמה.


הסולחה של אייל שני ויונתן רושפלד

ספידו שף: אייל שני בבגד ים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה נשאר לה? השאריות של ג'קי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully