וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרובוקציה של המתמודדת החרדית מ"מאסטר שף"

וואלה! סלבס

8.1.2013 / 0:14

ג'קי אזולאי, החרדית שמתמודדת בימים אלה בריאליטי הבישולים החם, החליטה לשעשע בתמונה שבה היא בתחפושת סנטה חורפית - אך ממש לא כשרה למהדרין. וואלה! סלבס הו, הו, לא

את התמונה הבאה בר רפאלי חייבת לראות: אחת המתמודדות הבולטות בעונה הנוכחית של "מאסטר שף", ג'קלין (ג'קי) אזולאי, החליטה לעשות פוזות ברוח החגים הנוצריים, כשהצטלמה לצד חברה בתחפושת של מיס סנטה קלאוס אדומה - והעלתה אותה לרשת.

עד כאן הכל נחמד, רק שאזולאי הבשלנית מהטלוויזיה היא אישה יהודיה וחרדית למהדרין, מה שלא מסתדר עם הכובע והחצאית שמזוהים עם הסמל של חג המולד הנוצרי. כן, אותו כובע פונפון אדום שאיתו הצטלמה ברפאלי לטובת פרסומת לא מזמן - וזכתה בגללה למבול של ביקורת ציבורית בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'קי אזולאי וחברה עושות חג מולד שיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אזולאי, שמבלה בתקופה האחרונה על המסך שלכם פעמיים בשבוע כשהיא מייצרת מטעמים לשפים אייל שני, חיים כהן, רושפלד ושאר החבר'ה, כתבה לצד התמונה (שמעוטרת באפקט שלג נוצץ) - "קרררררר... תחפושות של ויקטוריה סיקרט רק ב'תותי בוטיק'". אז פרסומת לתחתוני תחרה זה בסדר, אבל גם לכובע פרוותי, כן?

מעניין מה חבריה המאמינים של ג'קי יאמרו על המחווה. או שלמעשה, יותר מעניינת התגובה של כל אלה שיצאו נגד רפאלי, שידעה איך לענות למשמיצים, כשיראו את המתמודדת האהובה מחופשת. חג שמח, מיס ג'קי אזולאי.


וואלה! סלבס מתחפשת מדי פורים למלכת היופי/ נערת השנה/ מיס עולם/ מלכת הגלובוס. לא שזה גורם ליותר אנשים להסתכל עליה.


יונתן רושפלד לאייל שני: "אתה אידיוט, תתבגר"

השף העירום: אייל שני בבגד ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully