וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאט פייט: מאיה בוסקילה ושרית אביטן רבות על בגדים

וואלה! סלבס

15.1.2013 / 0:01

מתברר שלא הכל היה נוצץ על הסט של "חי ב-LA LA לנד", כיוון שכאשר המצלמות כבו - בוסקילה לא היתה נחמדה כפי שנדמה אל המתחרה הצעירה שהתמודדה מולה. וואלה! סלבס מלתחה

צפיתם בפרקי העונה השנייה של "חי ב-LA LA לנד" והנחתם שאין שום איבה בין הדיווה מאיה בוסקילה, למתחרה הצעירה יותר, שרית אביטן? ובכן, לא כל מה שקרה בווילה שבלוס אנג'לס עבר את העריכה הקפדנית. מתברר שמאחורי הקלעים, האווירה היתה מתוחה. כל כך מתוחה, עד שבוסקילה עשתה לזמרת הפורצת טובה - רק כדי לחזור בה כשהמצלמות כבו, מה שיצר מיני-דרמה על הסט.

מאיה בוסקילה ב-"חי ב-LA LA  לנד 2". צילום מסך
התנהגה כמו דיווה? מאיה בוסקילה ב"חי ב-LA LA לנד"/צילום מסך

הכל החל כשבוסקילה, כך מתברר, הציעה לנדב לאביטן פריטים מהמלתחה שלה עבור אחת ההערכות שעברו המתמודדים במהלך צילומי העונה. אביטן והמנטור, הבמאי אורי פסטר, התלהבו כל כך, עד שבוסקילה החליטה לחזור בה מהחלטתה להשאיל את הבגד - רגע לפני אותה הופעת הערכה קריטית, מה שכמעט פגע בהופעה של אביטן. מריבה על חולצה? ייתכן שמדובר במשהו מהותי יותר.

"מאיה אמרה שנודע לה שיש הרבה אירועים, כך שהיא לא יכולה לתת לשרית את הבגדים. כעסתי על זה כי זה היה לא מקצועי וממש בהתראה של הרגע האחרון. היינו צריכים למצוא משהו תוך שעתיים", מספר פסטר לוואלה! סלבס. "כל העניין של להעמיד פנים מול המצלמה וכשאת מאחורי הקלעים לקחת את הבגדים בחזרה, הוא חלק מהתחרות".

מזועזעים? ספרו מה אתם חושבים בפייסבוק

שרית אביטן ב-"חי ב-LA LA  לנד 2". צילום מסך
לפעמים קיבלה עזרה מבוסקילה. שרית אביטן בתוכנית/צילום מסך

עוד הוסיף פסטר כי העונה השנייה היתה מלאה בתככים ובתחרות רצינית בין המוזיקאים. "אני ניסיתי לעזור לשרית להשתלב בתוך התחרות, בגוב האריות. היא גורה מאוד תמימה, עם פוטנציאל גדול, כך שלא אהבתי שהתנכלו לה", הסביר המנטור פסטר. "לתחושתי לשרית היה קשה עם כל מה שקרה והסיפור עם הבגדים פגע משמעותית בביטחונה העצמי".

מנהלה של אביטן, רוברטו בן שושן: "אין תגובה. אני כלל לא מעוניין להגיב בנושא מאיה בוסקילה".

מנהלה של מאיה בוסקילה, אבי גואטה: "לא היה ולא נברא".


וואלה! סלבס רבה עם חברה שלה על דבר אחד - סוג מזון החתולים שתקבל לארוחת ערב. אפשר להבין, החברה היא חתולת הזבל שלה, מיצי פריצי.


צפו: מאיה בוסקילה מתפרקת בבכי

ומי התפשט בחתונה של ליאת בנאי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully