וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס דורשים: לכו להצביע ולהשפיע

וואלה! סלבס

18.1.2013 / 9:26

רגע לפני שעם ישראל בוחר אם ללכת לקלפי - בר רפאלי, צביקה הדר, שירי מימון ושלל מפורסמים נוצצים מעודדים אתכם להצביע לכנסת, בסרטון ויראלי מלהיב. וואלה! סלבס פתק צהוב

כבר החלטתם למי תעניקו את הקול שלכם בבחירות הקרובות? לא מדובר בעוד גמר של תוכנית ריאליטי - אם הגעתם לגיל שאפשר להתחיל (להצביע לכנסת, שובבים), כנראה שגם אתם, כמו הרבה אנשים מפורסמים שאתם מכירים, תלכו ביום שלישי הקרוב לקלפי.

אבל אם בכלל חשבתם לפסוח על המעשה, אולי כדאי שתציצו בסרטון של התנועה לתקשורת חברתית שהקימו רגב קונטס, שיר נוסצקי ורועי נוימן - שאיגדה עשרות אמנים, אנשי טלוויזיה ותקשורת זוהרים, רק כדי שיסבירו לכם שב"בחירות 2013 - הפעם כולם מצביעים".

במידה שחשבתם לוותר על חובתכם האזרחית - לתת את דעתכם בקלפי הקרובה למקום מגוריכם - אז שירי מימון, אייל גולן, ירון ברלד, עומר אדם, עלמה זק, גל אוחובסקי, קרן מור, צביקה הדר, חיים יבין, איל קיציס ועוד שלל סלבס אחרים, מאוד ישמחו להסביר לכם למה כל כך חשוב להקדיש את הזמן להצבעה. כן, צפייה מרוכזת אחת בסרטון, וניתן להבין כמה המעשה חיוני עבור אזרחי מדינת ישראל.

ואם כל השמות ברשימה המכובדת לא הרשימו אתכם, ישנה סופרמודל אחת בשם בר רפאלי, שבבדיחה וחצי לא-תמיד-משעשעות, אולי תצליח להבהיר לכם שלהצביע זה להשפיע על חייהם תושבי הארץ. לא משנה באיזה צד של המפה הפוליטית אתם בעד רפאלי, נוטים לגולן או בכלל במחנה של מימון, לכו לבחור. עד אז, אתם מוזמנים לבהות בקליפ בלופ. תיהנו!


וואלה! סלבס בוחרת להצביע בשלט, ולהעביר את הערוץ שמשדר את הסרט שהיא חיה בו.


למי שירי מימון ואייל שני יצביעו בבחירות?

תזכורת: בר רפאלי קוראת לכם להצביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully