וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שורטת: דנה פרידר שולפת ציפורניים

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

6.1.2013 / 13:43

למרות שהתחמשה בנעליים נגד הקור, כוכבת הנוער לא מזניחה את הרגליים שלה - כשדאגה לעבור מניקור-פדיקור לוהט. בפנים: טיפול עשרת אלפים לכף הרגל. וואלה! סלבס משוייפת

עשרות מופעי פסטיגל בתקופה של חודש, פלוס כל החזרות והמעברים מעיר לעיר, עשויים להשפיע על כפות הידיים והרגליים של הכוכבים המשתתפים בהם. תשאלו את דנה פרידר, שהגיעה ממש לא מזמן לכמה דקות של טיפוח וטיפול מניקור-פדיקור מענג במכון קוסמטיקה בצפון תל אביב, ומשכה את תשומת לבו של צלמה המתמיד של וואלה! סלבס.

דנה פרידר עושה מניקור. ברק פכטר
"קצת יותר נמוך...". דנה פרידר מטופלת/ברק פכטר

כוכבת הנוער ניסתה להתחמק באלגנטיות מעדשת המצלמה, שחקרה באיזה צבע לק בחרה פרידר לצבוע את ציפורניה הלוהטות, במזג האוויר הסגרירי של הימים האחרונים. במקום לפנק בחיוך גדול, ביקשה מהעבודות במקום לסגור את וילון החלון השקוף, זה שאפשר הצצה לרגע האינטימי של פרידר וכף רגלה עם העובדת המצטיינת במקום.

דנה פרידר עושה מניקור. ברק פכטר
"קרוב, מתקרב..."./ברק פכטר

השיוף וחידוש מראה כפות הידיים והרגליים, ככל הנראה הוכתרו כהצלחה, אם אפשר יהיה לפרש את הפרצופים מדושני העונג שעשתה לצלם בסיומו של הטיפול המסור. כל עוד הרוח לא העיפה אותך, סאנשיין.


האיבר האחרון שוואלה! סלבס שייפה הוא האף שלה. רגע אחרי שעברה עוד ניתוח להצרת אגן, מילוי חזה וטיפול ליישור הגב. היא עדיין נראית כמו פח אשפה מהלך.


דנה פרידר מתפנקת במתנה יקרה במיוחד

פרידר חושפת מה באמת קורה מאחורי הקלעים בפסטיגל

דנה פרידר עושה מניקור. ברק פכטר
"כן, בדיוק שם!"/ברק פכטר
דנה פרידר עושה מניקור. ברק פכטר
הולכת על עננים/ברק פכטר
דנה פרידר עושה מניקור. ברק פכטר
ונגד הרוח/ברק פכטר
  • עוד באותו נושא:
  • דנה פרידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully