וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי הפסטיגל חושפים: מה באמת קורה מאחורי הקלעים

איריס שטיבלמן

28.11.2012 / 0:20

תככים, התאהבויות, הודעות צ'אט סודיות בהחלט והרבה סנדוויצ'ים עם סלט ביצים מפתה - כך נראית הפקת פסטיגל מלאה בכוכבים מאחורי הקלעים, בשלב החזרות. וואלה! סלבס מיוזעת

עריכה: אמיר קוטיגרו, צילום: גיגי

שלושה חודשי חזרות, מעל 100 הופעות, עשרות כוכבים ואנשי צוות - כולם יודעים שהאקשן האמיתי של הפסטיגל מתרחש מאחורי הקלעים. כן, גם בפסטיגל 2012. "מאחורי הקלעים של הפסטיגל יש הרבה תככים והתאהבויות", מספרים הכוכבים. אחת מהם היא אנה ארונוב, שמודה שהיא מקנאה במי שמצליח לעשות דברים אחרים בין חזרה לחזרה, "אני כל הזמן בכוננות ולא מצליחה לעשות מיילים או טלפונים. מנותקת", מספרת הרקדנית השורדת.

אז מה באמת מתחולל שם בזמן החזרות? דנה פרידר חושפת הרבה קייטרינג איכותי שמסתכם בסנדוויץ' עם סלט ביצים, רקדנים שמתרוצצים ממקום למקום עם תרגילי אקרובטיקה מלהיבים, ולא מעט צחוק בין כמה כוכבים שבקרוב לא יעשו שום דבר מלבד לישון ולהופיע. אה, ויש גם ערכת עזרה ראשונה שכוללת דאודורנט, כי ברור שמזיעים שם הרבה.

מתברר שכל המשתתפים במופע מתקשרים בינם לבין עצמם בצ'אט סודי בטלפונים הסלולריים. "אני לא יכולה לגלות", מותחת אנה, "זה פנימי שלנו". ומי הכי מקשקש ברשת? קטלין רייטר, שהיא אולי הזוכה של "The Voice" אבל גם דואגת שישמעו אותה. "אני לא הכי חופרת. אני? אני! אני?", רייטר מופתעת. כן, את.


וואלה! סלבס מעולם לא השתמשה בדאודורנט. אולי זו הסיבה שאנשים בורחים מהמעלית כשהיא נכנסת פנימה.


כוכבי הפסטיגל מבצעים את הגאנגם סטייל

יעל בר זוהר בחזרות לפסטיגל: ”שמעתי את הבום, זה היה נורא”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully