וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל בר זוהר: "שמעתי את הבום, זה היה נורא"

איריס שטיבלמן | צילום: גיגי

17.11.2012 / 14:54

כוכבי הפסטיגל משחזרים את הרגעים שבהם נשמעה האזעקה במהלך החזרות למופע, מרגיעים את המשפחות בבית וגם שולחים מסר מחזק לתושבי הדרום - "אתם גיבורים". וואלה! סלבס תומכת

צילום מסך

עריכה: אמיר קוטיגרו

האזעקות בגוש דן בסוף השבוע תפסו את כוכבי פסטיגל 2012 במהלך חזרות שגרתיות לחלוטין בדרום תל אביב. באופן מפתיע ומסוכן לא פחות, הצוות לא שמע את האזעקה בגלל המוזיקה החזקה, והבין את מה שקרה רק בדיעבד. "פתאום הגיעו שני אנשים זרים שמעולם לא ראינו ואמרו 'היי, הנה שירי מימון. איפה המרחב המוגן פה?'", שחזרה שירי מימון. "כשבדקנו למה הם שואלים, אמרו שהיתה אזעקה, אבל לא שמענו אותה".

"רק אחרי שאנשים נכנסנו לאולם המצב חלחל לתודעה, ואז שמעתי את הבום. זה היה נורא", סיפרה יעל בר זוהר. "חצי שעה ניסיתי לצור קשר עם המשפחה, אני יודעת שדואגים לי ומתקשרים, הייתי לחוצה בשביל אמא כי היא לחוצה בשבילי. לא נעים", הסבירה אנה ארונוב. "עניתי להמון שיחות מקנדה, אבל הקו נופל", הוסיפה קטלין רייטר, עולה חדשה בארץ, "אמא שלי נורא לחוצה אבל הרגעתי אותה".

למרות החשש האישי, הכוכבים לא מפחדים להביע את דעתם על המצב הלא פשוט. טל מוסרי למשל, מדגיש ש"אנחנו לא נפסיק לשיר לא במרכז ולא בדרום ולא בצפון, למרות האזעקות ושכולם רוצים שנפסיק". לדבריו של מוסרי, מצטרף גם אלי פיניש שהסביר כי כולנו סובלים מהמצב, "מקווה שיהיה טוב ושנוכל לשמוח מהר במדינה המטורפת הזו".

"אנחנו אתכם, מחבקים ומנסים לשיר ולשמח. תשמרו על עצמכם, הלב אתכם", הדגישה אנה ארונוב. "אני רוצה לחזק את כל תושבי הדרום, אתם גיבורים ואמיצים", סיכמה יעל בר זוהר.


וואלה! סלבס מחבקת את כל מי שהיא רק תופסת. אבל כולם בדרך כלל בורחים ממנה.


הסלבס מצייצים למען תושבי הדרום

מירי בוהדנה: "המשפחה שלי לא יוצאת מהממ"ד. מצב מאוד מפחיד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully