וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי בוהדנה: "המשפחה שלי לא יוצאת מהממ"ד. מצב מאוד מפחיד"

וואלה! סלבס

15.11.2012 / 13:18

משפחת בוהדנה התעוררה למציאות מוכרת, אך קשה מתמיד. וואלה! סלבס הצליחה לשוחח עם מירי, שסיפרה על אורח החיים הקשה, תחת אש חמה, ומשפחה שנמצאת בלב הסכנה

מירי בוהדנה אמנם עזבה את בית הוריה לפני שנים רבות, אך את המצב בשדרות היא מכירה היטב, וגם בימים אלו, כשהיא מתגוררת במרכז הארץ, לא מצליחה לשמור על קור רוח. ככה זה כשמשפחתך מתגוררת באזור הדרום, ומתרוצצת על פי ניגונה של אזעקה אחת לאחרת.

וואלה! סלבס תפסה את בוהדנה המודאגת לשיחה אישית, וזו מיהרה להגיב לסיטואציה הרגישה אליה נקלעה: "הלב שלי נמצא עם תושבי הדרום, ועם משפחות הפצועים. מוסרת את תנחומיי להרוגים. המצב מאד, מאד מפחיד וקשה, וטראומתי. אני יודעת בדיוק מה הם עוברים, הרי גרתי בשדרות".
.

מירי בוהדנה. אביב חופי
מחזקת את תושבי הדרום. מירי/אביב חופי

מה שלום משפחתך בדרום?

בוהדנה: "רובם סובלים מחרדות באופן כללי, כך שבמצב כזה – הכל מתחזק. הם לא יוצאים מהממ"ד. הם נמצאים בתוך כלא. שבויים. קרוב משפחה יקר, בן תשע, נמצא במצוקה, מפוחד וחרד, הצעתי שיבוא להתגורר איתי, לתקופה, אבל גם לצאת משם זו סכנת נפשות. אין לי מילים".

"להורים שלי יש ממ"ד בתוך הבית, מטר מחדר השינה. אין מקום מגורים בשדרות ללא ממ"ד, אין דבר כזה", עוד הוסיפה בוהדנה, "אני מחזקת את ידי צה"ל, ואת הפעולה שעשו. מקווה שהמצב הנוכחי ייגמר כמה שיותר מהר".

גם וואלה! סלבס מחזקת את תושבי הדרום ומאחלת להם ימים שקטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully