וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייס-איט: מארק צוקרברג חושף כרס לבנבנה

שירות וואלה! סלבס

31.12.2012 / 12:19

יש לו את כל האמצעים הדרושים, אבל בדרך כלל לא ניתן לתפוס אותו בסיטואציות כמו זו: המילארדר שהביא לעולם את פייסבוק, החליט להוריד חולצה ולא להסתתר. וואלה! סלבס Share

מאז שהפך את הרשת החברתית הכחולה לדבר שבלעדיו אי אפשר באמת לנהל חיי חברה, הוא יכול לעשות הכל. אבל באמת, הכל. ככה זה כששמך הוא מארק צוקרברג. מייסד פייסבוק ואשתו הטרייה, פריסיליה צ'אן, חגגו יחדיו את חג המולד הראשון שלהם כזוג נשוי - על כן פיזרו על עצמם מעט אבקת גיק-שיק, התעפטו בבגדי ים מיושנים, שלפו את הגלשנים מהבוידעם ויצאו לחופשה בהוואי.

מארק צוקרברג. ספלאש
אם יש לך שמש. מארק צוקרברג/ספלאש

מיליארדי הדולרים שנמצאים בעו"ש של צוקרברג (או באי אילו חשבונות סגורים) רק מחכים שייעשה בהם שימוש, שכן, כידוע - צוקרברג לא בדיוק מתפאר בעושרו, ונוהג לשמור על מידת צניעות מעוררת קנאה. אמנם גם הפעם לא מדובר בסכום שיזיז דבר מה בחשבונו הדחוס, אבל הוא עשה זאת. לחופשת הגלישה המדוברת הגיע צוקרברג כאמור עם זוגתו, הסיר את החולצה ולראשונה חשף את כרס הבירה/ ג'לי שלו.

מארק צוקרברג. ספלאש
לבן, כה לבן/ספלאש

עושה רושם שעל מנת שיוכל לקבל מעט צבע ואדג'יות לפיגורה הנערית שלו, יאלץ המליארדר בן ה-28 לבלות זמן רב תחת השמש, אולי אפילו עידן שלם. כך או כך, זה לא באמת משנה. מי לא היה רוצה להיות בנעליו? (או: כפכפיו).


וואלה! סלבס אוהבת ללבוש בגדי ים של גברים, מכיוון שברשת הלבנה שנמצאת בתוך המכנסיים - היא יכולה לשים אוכל, לשעת צרה.


קים קרדשיאן בהריון מקניה ווסט

סיי צ'יז, 2012: תמונות הסלבס שעשו את השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully