וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סיקה סימפסון חושפת את גופה

שירות וואלה! סלבס

31.12.2012 / 10:36

ימים ספורים לאחר שהציגה את גופה המתעגל, העלתה הזמרת תמונה נוספת לדף הטוויטר שלה - בה היא כבר לא מתאמצת להסתיר דבר. אז, איך הלנז'רי? וואלה! סלבס מתערטלת

עושה רושם שהגברת הבלונדינית לא מעוניינת להשאיר עוד מקום לדמיון: ימים ספורים אחרי שתמונה מפלילה מספר1# שוחררה לאוויר העולם הווירטואלי, מגיעה גם תמונה מספר2#. הרגע הנועז תועד על ידי ג'סיקה סימפסון עצמה, בעזרת סמארטפון נוצץ – כעת אפשר לראות, בלי שמץ של ספק, כי מדובר בבטן הריונית (ולא מזערית, בלשון המעטה). סיי צ'יז!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתביישת. ג'סיקה סימפסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

החשיפה הבוטה נעשתה כמובן בעזרתו האדיבה של הטוויטר, שם הוכיחה הזמרת (?) כי היא איננה מתביישת בגופה העגלגל, כפי שכבר הצהירה בעבר, שידע שינויים רבים במהלך השנים האחרונות. לתמונה ששיתפה סימפסון, התווסף הכיתוב "Bumpin' and Proud! " – "תופחת וגאה" (תרגום חופשי). הלנז'רי אגב, נשאר במקומו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם לא מהחברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, סימפסון מבלה בימים האחרונים בחופשה בהוואי, יחד עם הארוס אריק ג'ונסון ובתם הבכורה מקסוול-דרו. לפני יותר משנה, החל גל שמועות בו נטען כי האם ההריונית מעוניינת לעבור ניתוח להקטנת חזה, זאת על אף שהכריזה על כך שהיא שלמה עם גופה. נראה שכעת, במהלך טרנספורמציה נוספת, תשחרר הבלונדה עוד אי אילו הצהרות שונות באשר לחזותה. מוכנים לזה?


וואלה! סלבס מצלמת את עצמה מול מראות בכל פעם שהיא אוכלת מטעמים בעלי מרקם רך ונוזלי. ככה, היא מרגישה שלמה.


אמאל'ה! החזה הענק של ג'סיקה סימפסון מציץ

פעמיים כי טוב: ג'סיקה סימפסון בהריון שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully