וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמאל'ה! החזה הענק של ג'סיקה סימפסון מציץ

שירות וואלה! סלבס

30.12.2012 / 0:12

כוכבת הטראש האמריקנית נמצאת רק בחודשים הראשונים להריונה השני, אבל נראה שהיא כבר מוכנה להניק את הבייבי. לא מאמינים? אתם מוזמנים לבחון בעצמכם. וואלה! סלבס חלבית

עברו ימים ספורים מאז שג'סיקה סימפסון, פעם שחקנית-זמרת פופ קופצנית והיום בעיקר כוכבת טראש אמריקנית, אישרה את השמועות שהיא בהריון, חצי שנה אחרי לידת בתה הבכורה. אבל כעת נראה שהיא לא מתביישת לאשש גם את האמרה הידועה - "יותר ממה שהעגל רוצה לינוק הפרה רוצה להניק" - כי לפי מצב החזה השופע שלה, סימפסון כבר מוכנה לבייבי מספר 2. איך וואלה! סלבס יודעת? תמונה מפלילה וחושפנית מאוד של הנכסים הבולטים שלה, שפרסמה בסוף השבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבריאות. ג'סיקה סימפסון וחזה הסורר/מערכת וואלה!, צילום מסך

סימפסון, שנמצאת בימים האחרונים בנופש עם הארוס אריק ג'ונסון ובתם הקטנה מקסוול-דרו בהוואי, העלתה לחשבון הטוויטר תמונות שצולמו במהלך חופשת חג המולד של המשפחה. אם התמונה שהפתיעה את כולם היתה זו של התינוקת לצד הכיתוב "אחות גדולה" בחול, אז האימאג' הכי מרעיש הוא דווקא זה שבו רואים את סימפסון מחייכת למצלמה בשמלת חוף אדומה, פלוס כל הציצי המפואר שלה בחוץ. הכיתוב שצורף לתמונה הוא "פאן בשמש". פלא שבתחרות מלכת טוב הטעם של הוליווד, היא היחידה שמצליחה לתת פייט לקים קרדשיאן?

לפני קצת יותר משנה, השמועות טענו שסימפסון מעוניינת לעבור ניתוח להקטנת חזה, למרות שלא הפסיקה לספר לכולם כמה היא שלמה עם הגוף העגלגל שלה. התוכניות ככל הנראה לא התממשו, כי מאז ילדה את בתה, הפכה לבוטילישסית פחות, רק כדי להיכנס להריון שוב ובטח לצבור עוד קילו או שניים עודפים. ג'יזס, רק לא באזור הדדיים!


וואלה! סלבס נחשבת לנס רפואי באזור החזה, עם מידת חזייה של מינוס A. אבל היא יותר אישה מאי פעם.


ג'סיקה סימפסון סבלה מהתמוטטות עצבים פוסט לידה

כוכבי האינסטגרם המזעזעים של 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully