וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סיקה סימפסון מקטינה חזה

שירות וואלה! | צילום: אימג'בנק - GettyImages

7.9.2011 / 9:56

אורית פוקס בהלם: לג'סיקה סימפסון נמאס מהחזה הענק שלה והיא מתכננת לעשות פאמלה אנדרסון ולשכב מתחת לסכין המנתחים רגע לפני החתונה שלה. וואלה! סלבס שופעת

עם חברים כאלה: מקורב לג'סיקה סימפסון לא ממש הצליח לסתום את הפה ובהזדמנות הראשונה שהיתה לו רץ לצהובון האמריקאי "אין אטץ'" וסיפר להם שאם ג'סיקה סימפסון לא תצליח להוריד במשקל עד החתונה שלה, שנערכת בנובמבר, היא תעבור הקטנת חזה.

החבר הפטפטן לא חסך בפרטים והוסיף: "היא מתוסכלת מזה שהמשקל לא יורד למרות משטר האימונים הקפדני שלה ואם לא תצליח לרדת במשקל היא תדחה את החתונה".
ככל הנראה, סימפסון שחוטפת ביקורות מימין ומשמאל על המשקל שהעלתה בחודשים האחרונים, לא ממש מחייכת לעצמה במראה ולמרות שמול המצלמות היא מספרת שהיא שלמה עם הגוף הבוטילישסי שלה, כשהיא מגיעה הביתה המצב רוח שלה משתנה לחלוטין.

"היא חושבת שאם היא תקטין את החזה היא תראה קטנה יותר", סיפר המקור, "ג'סיקה אף פעם לא אהבה את החזה הענק שלה". מיליון גברים ברחבי העולם יחלקו עליה.

ג'סיקה סימפסון. Valerie Macon/Stringer, GettyImages
ג'סיקה סימפסון/GettyImages, Valerie Macon/Stringer

סימפסון לא תהיה הכוכבת הראשונה שמאסה בחזה השופע שלה ועשתה משהו בנידון, כוכבת הקולנוע הלוהטת והאקסית של צ'ארלי שין, דניס ריצ'רדס, הודתה לא פעם שהקטינה את החזה שלה לא פחות מפעמיים במהלך העשור האחרון כדי שיראה פרופורציונאלי, בשנת 2003 גם קווין לאטיפה שאבה כמה סי.סי מהחזה המפואר שלה, אחריה עשו את זה גם דרו בארימור, רוזאן בר וקלי אוסבורן.

וואלה! סלבס לא נרדמת בלי תפילה קטנה לטריפל די בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully