וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הו, בייבי: בריטני ספירס שכבה עם אחיו של בעלה?

שירות וואלה! סלבס

27.12.2012 / 9:07

מסמכי בית משפט בארה"ב חושפים תביעה שהגיש אחיו של האקס של בריטני, קווין פדרליין - לפיה נטען שהוא אביו של בנה הבכור ושהכוכבת גנבה ממנו כסף. וואלה! סלבס נו באמת

קחו אוויר וקראו את המשפט הבא עד סופו: האם בריטני ספירס השתגעה מספיק כדי לשכב עם אחיו של בעלה הקודם, קווין פדרליין, בתקופה שבה עוד היו נשואים, נכנסה להריון ואז גם גנבה מהאח הסורר כרטיס אשראי ואיימה עליו שלא ידווח על הכל? לא מדובר בבדיחה צהובה, למרות שהסיפור אכן נשמע מפוקפק, אלא בתביעה שהוגשה לאחרונה לבית המשפט האמריקני.

מסמכי התביעה שחשף האתר "RadarOnline", מציגים את הטענות הקשות נגד נסיכת הפופ, לפיהן בנה הבכור מפדרליין, שון פרסטון בן ה-7, הוא בכלל בנו הביולוגי של אחיו של בעלה - כריסטופר פדרליין.

בריטני ספירס, קווין פדרליין. GettyImages
אופס, עשית זאת שוב? בריטני ספירס וקווין פדליין בימים עברו/GettyImages

"בריטני סחטה אותי אחרי שגנבה את כרטיס האשראי שלי", טוען האח ההזוי, "היא אמרה לי שאם אלך להתלונן במשטרה שהיא גנבה ממני, היא תודיע לעולם שאני אביו האמיתי של בנה ולא קווין. אני מודה ששכבתי עם בריטני ואני האבא, אבל הציבור לא צריך לדעת". אה, כן.

מתברר שהמשפחה המטורללת של הבחור שאיתו בחרה ספירס להביא לעולם ילדים לא מניחה לה, כי גם שש שנים אחרי הגירושין מפדרליין, התמוטטות וקאמבק גדול, הם עדיין מצליחים לעלות לכותרות. במחנה בריטני, שהכניסה לחשבון הבנק שלה 58 מיליון דולר רק השנה, מספרים שכל הטענות הן שטות מוחלטת, כמובן.


הפעם היחידה שבה האשימו את וואלה! סלבס בבגידה, היתה כשחתול שלה "מר שפמי", טען שהבריחה את העכברים מהבית. בגלל הריח שלה, ברור.


לא שוב: בריטני ספירס יורדת מהפסים

מיוחד: ארבעת הפנים של בריטני ספירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully