וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שוב: בריטני ספירס יורדת מהפסים

שירות וואלה! סלבס

7.12.2012 / 7:03

טוויט, טוויט: רק לאחרונה אימצה הזמרת גורת כלבים, והעניקה לה את השם "חנה". אלא שאז, הצליחה לאבד את זה. כעת השתיים מנהלות שיחות בטוויטר. וואלה! סלבס מגלחת את הראש

זאת חנה, כלבה: לפני קצת יותר משבוע דווח כאן כי בריטני ספירס אימצה גורת כלבים גזעית, מזערית וחדשה, שממלאה את חייה של המנטורית, שמתברר, מסוגלת להשאיר את השערוריות הרבות שעברה מאחור, ולפסוע לקראת חיים שקטים ונטולי שיגעונות.

או שאופס, לא, היא עושה זאת שוב; ספירס מאבדת את זה, כך לפחות מציג הטוויטר, ונכנסה ללופ של דיאלוג עם חנה הקטנה, שעונה לה ב-וואף, וואף. כן, משהו מוזר מתרחש בין השתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי מתפעל את חנה הקטנה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור אם ספירס היא זו שמתפעלת את דף הטוויטר של חנה, או שמא מדובר באדם שנשכר לשם הג'וב המפוקפק, אך הדו שיח הנ"ל ממשיך להכות את הפיד של עוקביה של ספירס (האם או/ו כלבתה), שמנהלות שיח ציוצים פורה ומעט משעשע, הכולל עקיצות, גילויי חיבה מוגזמים וציטוטים מהרפרטואר של הזמרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מתגעגעת אליך, אמא", צייצה ונבחה חנה הפרוותית, ואז המשיכה, "הלכתי עם אמא לעבודה היום, אני כל כך עייפה שודאי לא אסיים את הציוץ הזה". בריטני, כמובן, שמתפעלת או לא את החשבון, צייצה גם היא: "חנה ספירס הקטנה שלי מצאה טישו, לניגוב הדמעות. תינוקת מסכנה".

לפני שעות קצרות צייצה חנה פעם נוספת "לפעמים אני רצה, לפעמים אני מסתתרת", כן, מדובר במחווה לימים בהם אמה היתה ג'סט א ליטל גירל. מומלץ לעקוב.


וואלה! סלבס נובחת רק כאשר היא לא מקבלת קינוח בסופה של ארוחה.


זאת חנה, כלבה: בריטני ספירס מאמצת

מיוחד: ארבעת הפנים של בריטני ספירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully