וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר מחפשת כלה לדודו אהרון

נועה רוזין

26.12.2012 / 15:47

חגיגת פתיחת אולם האירועים של הזמר האהוב, משכה לא מעט חברים של הרווק המבוקש - שלא חששו לחלק כמה טיפים עבור הבחורות שמעוניינות לכבוש את לבו. וואלה! סלבס רושמת לעצמה

צילום: עידו שחם עריכה: רן צימט

זמר, רווק מבוקש ועכשיו גם יזם: דודו אהרון השיק אמש (ג') את "SENSE", אולם האירועים החדש שלו ושל מנהלו האישי אייל מלכא, שממוקם בצומת כנות. כמו הרבה סלבס שפוזלים לעבר עסקים אחרים, גם אהרון עשה את הצעד הנועז והחליט להחיות את מועדון הבית שבו הופיע בשנים שלפני הפריצה הגדולה. במקרה שתהיתם, זה לא אומר שאם תסגרו אירוע אקסקלוסיבי הוא יעשה לכם הנחה על הופעה שלו במקום החדש.

"הבנאדם עושה ביזנס, זה חלק מהעניין. גם אני עושה עסקים שהם לא מוזיקה", מודה החבר אייל גולן. מה שבטוח הוא שדודו יתחתן באולם שבבעלותו, יכול להיות שעם הבחורה המרגשת שימצא בתוכנית הריאליטי "הרווק", בה ישתתף ממש בקרוב כפי שנחשף לראשונה בוואלה! סלבס. "זו תוכנית שיכולה להוציא את הרומנטיקן שבי".

ומה לגבי הבחורה שאהרון צריך? וואלה! סלבס בדקה עם הרווק והחברים הטובים מי האישה המושלמת עבורו. המסקנות? יפה מבפנים החוצה, משכילה, עדינה עם נוכחות, ממש ילדה טובה מבית טוב.

"הוא צריך מישהי צנועה שיודעת לבשל ולהתמודד עם האדם הזה", מספרת ג'ולייטה. אליה מצטרפת גם אביבית בר זוהר, שמסבירה שהידיד צריך מישהי "אמיתית, כנה. אם את רודפת פרסום ובצע הוא יזהה אותך תוך שניה!". הפנמתן, בנות?


וואלה! סלבס חושבת שלמרות שהיא נמוכה, מחוצ'קנת, עם ריח גוף רע - אהרון הכי צריך לבחור בה. רווקה קלאסית.


דודו אהרון נותן לאקסית נשיקת יום הולדת

הנה החברה החדשה של עפר שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully