וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרווק הבא: דודו אהרון יחפש אהבה על המסך

וואלה! סלבס

5.12.2012 / 0:25

רגע אחרי שנפרד מהחברה החדשה שלו, דודו אהרון חוזר למסך והפעם בתכנית הריאליטי "הרווק" - שתעלה בקרוב על המסך. וואלה! סלבס מציעה חברות

הנה ידיעה לכל מעריצות דודו אהרון: אחרי אין ספור ספקולציות, עכשיו זה רשמי: המסלסל האהוב עליכן יזמין אתכן בקרוב לדייט, בסדרת הריאליטי "הרווק". מקורות בהפקת התכנית ובערוץ 10, יודעים לספר כי הזמיר התימני, שניהל בתקופה האחרונה מגעים עם הערוץ, חתם בימים האחרונים על החוזה ויככב בקרוב על המסך כרווק המבוקש.

נראה שאהרון הוא חובב ז'אנר הריאליטי. כזכור, לפני כשנה הוא ניסה את מזלו בהוליווד במסגרת הסדרה 'חי בלה לה לנד', וממש בקרוב תוכלו לראות אותו כשופט החדש בתכנית 'אייל גולן קורא לך'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייתן יוצאות איתו? דודו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורבים למשא ומתן ידעו לספר לוואלה! סלבס כי ההצעה הנוכחית עומדת על למעלה ממיליון שקלים, אותם ישלשל אהרון לכיסו. מלבד זאת, אותם מקורות, סיפרו כי בערוץ מתכננים להשקיע כסף רב בתכנית, אותם יפיקו חברת ההפקות 'ניהול פלוס' של יואב גרוס ובני מנשה.

הבחירה בזמר המזרחי לא מפתיעה, אחרי שרק בשנה האחרונה הוא נפרד מבת זוגו בתשע השנים האחרונות. לאחר מספר שבועות הכיר לעולם כולו את עידן צור, בת הזוג החדשה, ממנה גם הספיק להיפרד.

דודו אהרון. ערן בן עמי, ערן אבן
דודו ועידן. היה היה/ערן אבן, ערן בן עמי

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שהתכנית עולה לאוויר. בסיבוב הקודם היה זה גיא גיאור שכיכב בפריים טיים של הערוץ ופגש את דפנה דה גרוט, איתה הוא חי בזוגיות עד היום.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "בימים אלו אנו שוקלים את האפשרות של הפקת עונה שנייה למגה ריאליטי 'הרווק', שעונתו הראשונה זכתה לפופולאריות והנפיקה סיפור אהבה מנצח. כמו כן, אנו בודקים את כדאיות ההפקה של מגוון פורמטים ותכניות שונות".

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של דודו, מסר בתגובה: "אכן קיבלנו הצעה, אך נאלצנו לוותר עליה".

וואלה! סלבס רצתה להגיש מועמדות להשתתפות בריאליטי, אבל אז הבהירו לה שהתכנית היא לא למוטציות. אופס.


בימים טובים יותר: דודו אהרון והחברה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully