וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיזוף חג: ג'ניפר אניסטון לוהטת בביקיני

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splash

25.12.2012 / 10:35

הכוכבת ויתרה בחג המולד הזה על השלג והחיבוקים ליד האח הבוער, לטובת חופשה חמימה תחת קרני השמש - כולל הארוס השווה וביקיני אדום לוהט במיוחד. וואלה! סלבס מקדם הגנה

חג המולד נתפס אצל אנשים כחג קריר במיוחד, כזה עם שלג על החלון, אורות נוצצים, סוודר עבה וכוס שוקו חם לסיום ארוחה דשנה. אבל לא עבור ג'ניפר אניסטון - אישה לוהטת לכל הדעות, שבחרה לברוח מהקלישאות וחוגגת השנה במקסיקו החמימה עם מי שיהפוך אותה יום אחד לאישה נשואה (שוב), ג'סטין ת'רו.

ג'ניפר אניסטון. ספלאש
פסי שיזוף, מישהו? ג'ניפר אניסטון והארוס נהנים בשמש/ספלאש

אניסטון והארוס המסוקס שלה, הרחיקו עד לקאבו סן-לוקאס, כדי לדגום מרגריטות (במקום גוגל-מוגל), להתפנק עם טורטיות (במקום צלי הבקר) ולסיים לקרוא ספר משגע ("50 גוונים"?), כשהכל נעשה תחת קרני השמש המלטפות. הכוכבת, אם תהיתם, לובשת בימים האחרונים בעיקר את הביקיני שלה - אדום, קטן ושווה הרבה יותר מהחליפה הנדושה של סנטה קלאוס. הו, הו, הו, מזל שצלמי הפפראצי לא נחים בתקופת חגים.

ג'ניפר אניסטון. ספלאש
בהחלט "הו". אניסטון חושפת בטן נאה/ספלאש

לא רק שהכוכבת תחזור שחומה כהלכה מהנופש, אלא תראה למסיס אנג'לינה והבראד הלבנבן שלה איך לעשות פאן בחופש. כי מי צריך חבורת זאטוטים מטרידה כשיש לך אלכוהול ביד וגבר נאה לצידך? היא שווה את זה.


בפעם האחרונה שוואלה! סלבס עלתה על ביקיני אדום היא גרמה לחמישה אנשים לחטוף התקף זעם, לשניים לאבד את הראייה באופן זמני ולהתקף חרדה אצל חתול ברחוב. היא בסך הכל ירדה להוריד את הזבל.


מתיחת פנים: איך השתנתה ג'ניפר אניסטון?

ג'ניפר אניסטון חושפת את הסוד לגוף חטוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully