וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון חושפת את הסוד לגוף חטוב

שירות וואלה! סלבס

24.10.2012 / 11:33

מתברר שהשחקנית ההוליוודית לא מאמינה לכל דיאטות הפלא של חברותיה לתעשיית הזוהר, ונוקטת בשיטה שונה כדי לשמור על הגזרה. רמז: זה קשור לשפתיים שלה. וואלה! סלבס מפנימה

אלפי נשים מאורסות ברחבי העולם מרעיבות את עצמן במשך החודשים שלפני יום החתונה, בכל זאת, שמלה לבנה היא לא הדבר הכי מחטב שיש. אבל ישנה מאורסת אחת לפחות, שלא מוכנה להיכנס לדיאטה מטורפת, קוראים לה ג'ניפר אניסטון. השחקנית ההוליוודית פשוט לא מאמינה בכל התפריטים המיוחדים של חברותיה לביזנס, אלו שמגרשות את הפחמימות ושלל הדברים שעושים שמח בזמן הארוחה.

ג'ניפר אניסטון. ספלאש
פה היא לא מחייכת, אבל עדיין רזה. אניסטון/ספלאש

אניסטון בת ה-43, שהתארסה לפני כחודשיים לג'סטין ת'רו, התראיינה לאחרונה למגזין "OK" וסיפרה שהיא לא צריכה להפסיק לאכול כדי לשמור על הגוף החטוב והשווה בהחלט שלה, כי החיוך שמרוח על פרצופה עושה את כל העבודה. "זה אולי נשמע טיפשי, אבל אנשים צריכים לבלות 20 דקות בשמש מדי יום, לקבל קצת ויטמין D", סיפרה גורו התזונה בהתהוות.

בנוסף, מתברר שכשהיא מאושרת הקילוגרמים נושרים מעצמם. "להיות שמחה, לחייך הרבה, זה עוזר", סיפרה בראיון על דיאטת הפלא שלה. "אני חושבת שדיאטות הכסאח, ניקוי הגוף, פשוט מסוכנות לבריאות". הכי מאמא תרזה של אלה שרוצים להוריד שני קילו, אבל לא בטוח שזה יעבוד אצל כל אלה שלא יכולים להחזיק מאמן אישי צמוד, מאמי.


וואלה! סלבס מנסה לפצוח בדיאטה בכל תחילת חודש, אבל נשברת אחרי כמה דקות בגלל הפה הגדול שלה.


ג'ניפר אניסטון לא מרפה ממשפחת פיט

ג'ניפר אניסטון מציגה טבעת אירוסין ענקית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully