וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסו על חם: גדעון סער וגאולה אבן צמודים

וואלה! סלבס

23.12.2012 / 9:57

שר החינוך ואשת התקשורת החליטו שזו העת המתאימה להתרברב בזוגיות המלבבת, ויצאו יחדיו להופעת רוק במועדון ידוע. שם, הם לא הסתירו דבר. וואלה! סלבס בוהה

רק לפני שבוע ימים פורסמה כאן לראשונה הידיעה בדבר הרומן המעט ביזארי של שתי האושיות המוערכות: גדעון סער וגאולה אבן. מספר ימים לאחר מכן, וואלה! סלבס דאגה לחשוף סט תמונות בלעדי של הזוג בעת שבילה אצל אמו של סער. למרות שהצמד סירב לאשר כי מערכת היחסים ביניהם היא אכן רומנטית, בסוף השבוע האחרון החליטו השניים להפגין לראשונה חיבה בציבור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצאו מהארון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שישי (21.12), בילו סער ואבן בהופעה של רמי פורטיס, במועדון הבארבי, הממוקם בדרום תל אביב. השניים לקחו פסק זמן מלוחות הזמנים העמוסים שלהם, ויצאו לבילוי שגרתי, כאילו לא מדובר בשתי פרסונות מוכרות.

גדעון סער גאולה אבן. ברק פכטר
המפגש המשפחתי./ברק פכטר

על פי נוכחים במקום; במהלך המופע אחזו סער ואבן ידיים, התלטפו, התלחששו ונראו מאד מרוצים מהסיטואציה הזוגית אליה נקלעו, מבלי שיאלצו עוד להסתיר את הרומן המסקרן. כן, כבר אין צורך להיכנס לארון הזוגי הגדול.

בתום המופע, המשיך הזוג לעבר אחד הברים הידועים שבסביבה, לעוד דרינק אחד. או שניים. ומשם חתכו לביתם. הבוקר (א') הם הגיעו ביחד למפגש "שבתרבות" בחולון.


וואלה! סלבס יוצאת מארון המתוקים הגדול שלה מדי שעה, וחוזרת להסתתר בו. כן, שוב ושוב.

בלעדי: גדעון סער לוקח את גאולה אבן לפגוש את ההורים

האם גדעון סער וגאולה אבן בתחילתה של זוגיות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully