וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכניס את עידן יניב לניידת משטרה?

וואלה! סלבס

23.12.2012 / 1:09

הדרך לאחת מהופעותיו האחרונות של יניב, עברה בתוך ניידת כחולה - כולל הסירנה, צ'קלקה ועוברי אורחי שהופתעו לגלות את הזמר כלוא במושב האחורי. וואלה! סלבס מאחורי הסורגים

אלא אם אתם לובשי מדים כחולים, נסיעות בניידת משטרה היא כנראה לא הבילוי החביב עליכם. אז מה גרם לכמה שוטרים להכניס את זמר התמים, עידן יניב, למושב האחורי של רכב משטרה? יניב, שלא ביצע שום פשע מלבד הרצון לשמח כמה אנשים בשירה, הופיע לפני כשבוע בפני חברי ועד משטרתי, אבל נבהל כשראה איזה רכב הגיע לאסוף אותו.

מתברר שהזמר לא ממש זכר בפני מי ההופעה באותו הערב, כך שכשראה את הניידת שממתינה מתחת לחלון שלו, הוא נכנס לפאניקה ומיהר להתקשר למנהלו האישי. זה, ענה לו ביובש שאיש לא משגע אותו - ושהאירוע שבו הוא צריך לפזם הוא בפני חבורת שוטרים בעיר רחובות, אז כדאי לו להזדרז ולעלות לניידת. עדיף מלעלות על מדי אסיר, לא?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עלה לניידת! עידן יניב/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמה רגעים מביכים במיוחד נרשמו כשהניידת עצרה ברמזורים, אז, כמה עוברי אורח נבהלו לראות את פניו המוכרות של יניב בתוך הרכב. הזמר חייך והרגיע אותם שהכל בסדר, למרות שמה שעבר להם באותם רגעים הוא כנראה איך הם מתעדים את הסיטואציה ומעבירים את התמונות לוואלה! סלבס.

יניב, השתעשעתם באזיקים?

"בדרך כלל אני לא יודע בפני איזה ועד עובדים אני מופיע, עד שאני מגיע למקום. כך שכשבאו לאסוף אותי, לא הבנתי מה הקשר לניידת המשטרה. חשבתי שמסתלבטים עליי, אבל בסוף כולם היו הכי אחלה".


הפעם האחרונה שוואלה! סלבס נכלאה מאחורי הסורגים, היתה כשמכרה את עצמה לכל המרבה במחיר תמורת טרופית וקשית. זה היה שווה את זה.


אקי אבני ועידן יניב מתבשמים

איפה העוגה? עדין יניב חוגג לעדי הימלבלוי

  • עוד באותו נושא:
  • עידן יניב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully