וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה בראד פיט?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק – GettyImages

21.12.2012 / 0:05

הכוכב המרשים שחולק את מיטתו עם אנג'לינה ג'ולי כבר לא כזה ילדון, אך עדיין נותר אחד הכוכבים הנאים ביותר בהוליווד. רוצים לבדוק מה קרה לפנים שלו? וואלה! סלבס מזוקנת

אימג'בנק GettyImages

כשחושבים על כוכב הוליוודי לוהט במיוחד, הפנים הנאות של בראד פיט ככל הנראה עולות בדמיון. השחקן האמריקני המגה מצליח, לא רק זוכה לזמן מסך נרחב בגלל כשרון המשחק שלו, אלא גם לכיסוי תקשורתי בינלאומי בתוכניות הבידור והצהובונים - בעיקר בזכות מערכות היחסים שלו בעבר והזוגיות עם מיס אנג'י ג'ולי ומשפחתם הגדולה בהווה.

את פיט ראינו לראשונה בסוף האייטיז, אז הפציע בתפקידים קטנים בסדרות טלוויזיה פופולריות כמו "דאלאס", "להתבגר ולהתגבר" ו"רחוב ג'אמפ 21". מאז חשף את גופו החטוב בסרטים כמו "תלמה ולואיז", "שבעה חטאים", "מועדון קרב" ועוד עשרות אחרים, ונבחר לאיש הסקסי בעולם לא פעם אחת, אלא פעמיים!

כדי להראות לכם שהגברבר הלוהט, שחגג השבוע את יום הולדתו ה-49, כבר לא ילדון סקסי כפי שהיה בעבר, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם בראד פיט, ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר מאותו היום שבו הופיע בחיינו ועד ימים אלה ממש. תחזיקו חזק.


וואלה! סלבס חלמה פעם שהיא שוכבת לצד בראד פיט, בתקופת הבלונד הבוהק שלו. זה נגמר בכך שהוא התעורר וברח מחלום הבלהות. קריפי.


עוד מתיחות פנים: אנג'לינה ג'ולי | ליאונרדו דיקפריו | ג'ניפר אניסטון | כריסטינה אגילרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully