וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריסי פותח פה על קייט מידלטון

שירות וואלה! סלבס

13.12.2012 / 11:30

הזמר הבריטי לא חשש לפתוח את הפה והאשים את הדוכסית ההריונית במות האחות, זו שהחליטה לשים קץ לחייה בעקבות המתיחה המפורסמת. וואלה! סלבס פאניק

נראה שהשערורייה סביב מותה של האחות, ג'קיטה סלדנה, שהחליטה לשים קץ לחייה לאחר ששני שדרני רדיו מתחו אותה בטלפון וגרמו לה למסור מידע בדבר מצבה של הדוכסית קייט מידלטון, מסרבת לדעוך.

אחרי שכל כלי התקשורת סיקרו את הפרשה בהרחבה, הגיע תורו של הזמר הבריטי, מוריסי, לפתוח את הפה על בית המלוכה ועל מילדטון בפרט.

"היא לא חשה שום בושה לגבי המוות של האישה המסכנה הזו", אמר מוריסי בראיון לערוץ טלוויזיה בניו זילנד, "היא לא התאבדה בגלל שני השדרנים, אלא בגלל הלחץ מסביבה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט פייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד אמר המוזיקאי כי לעניות דעתו מידלטון, ששכבה בבית החולים ללא סיבה, לא טרחה אפילו להתנצל, "היא לא אמרה כלום בדבר המוות של האישה הזו".

בהמשך שיתף מוריסי גם בתובנות שלו על הסיבה האמיתית, כך לדבריו, לאישפוז של הדוכסית מקיימברידג', "האם היא באמת חולה?" שאל הזמר, "האם זו אנרוקטיה או בחילות בוקר? מה אנחנו לא יודעים? כבר הגיעו בחילות הבוקר? כל כך הרבה בלאגן, וברגע שהאחות מתאבדת היא משתחררת מבית החולים כאילו כלום לא קרה? זה לא נשמע כמו האמת".

וואלה! סלבס מאשימה את בית המלוכה שלא מזמינה אותה לשעת תה עם המלכה. יש לה הרבה מה ללרלר איתה.


צפו: בר רפאלי בפרסומת חדשה למותג התחתונים שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully